Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bmw e36 325 er Amerikansk utgave. I lyktene sitter det 3 støpetapper, har lagt merke til at eurolyktene, (de vanlige) er mye penere, men mine lykter har HB3 pære, kan jeg ganske enkelt bytte lykter og pæresokler da?

Grunnen til at jeg vil bytte, er blant annet fordi jeg ikke får plass til øyelokk på usa lyktene + at jeg gjerne vil ha H1 pære.

Man ser tappene tydelig på bildet.

Takker for svar. :)

DSC00262.jpg

Skrevet

Ring til disse karene og spør: http://haugland.biz/

Dem har det meste av pæreholdere og tilbehør, dessuten er de veldig hjelpsomme på tlf 8)

Kontaktadresse:

Haugland.biz

Elvabakken 20

6064 Haddal

Tlf.: 94 48 96 66

Fax.: 70 33 02 02

Skrevet

Er du egentlig ute etter nye lykter med H1 pæreholdere og lurer på om lyktene vil passe? de tre støpetappene du nevner, er det festene til lykta i overkant eller har det med strømkontaktene å gjøre.

Skrevet

Ja nå ser jeg de tre tappene på lykteglasset :shock: ser ut som det har med støpingen av lyktene å gjøre ja?

Da er det jo bare å kjøpe nye lykter med pæreholdere til 4 dørs E36, passer rett over på din uten å måtte gjøre modifikasjoner :)

Merkelig det med de tappene, stikker de mye ut ifra lykteglasset slik at øyeskyggene ikke kommer innat glasset ?

Kan jo i så tilfelle hende at du kan slipe dem forsiktig ned med en dremel 8)

Skrevet

Ja, de må være noe med støping... :/

Så da er det bare å ta av de gamle lyktene og pæreholderne jeg har nå, og så kjøpe "euro"/ vanlig type lykter? Og clipse på nye pæreholdere på de gamle kontaktene? :)

Om du skjønner? :P

Skrevet
Ja, de må være noe med støping... :/

Så da er det bare å ta av de gamle lyktene og pæreholderne jeg har nå, og så kjøpe "euro"/ vanlig type lykter? Og clipse på nye pæreholdere på de gamle kontaktene? :)

Om du skjønner? :P

Det stemmer, da er du i gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...