Dirty Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 ette er et modifisert microsoft produkt med ny og oppdatert firmware i dvd spilleren. Denne firmwaren gjør at du i tillegg til de vanlige funksjonene i xboxen, også kan spille av dual-layer plater (backups). Dette er perfekt for deg som ønsker å ta sikkerhetskopi av orginalplatene dine for deretter å kunne spille de av i 360 konsollen din. ( eller laste ned spill fra nett gratis ) Dette er den komplette xbox 360 løsningen med stort sett alt du trenger av tilbehør. Hvis du er en skikkelig spillfrik på jakt etter en skikkelig konsoll, trenger du ikke lete lenger. Med full oppakning har den alt du trenger, . **FUNGERER PÅ LIVE*** MASSE Utstyr Xbox 360 System * Xbox 360 Console * Xbox 360 Controller 2 stk trådløse * Xbox 360 Component HD AV-kabel med SCART-adapter * Xbox 360 Headset 2 stk * Power Unit *2 Xbox 360 RATT og Pedal * 20 GB harddisk HEL HAU MED Spill er rundt 40 cover med spill men vil tro at det er rundt 30 da den eksterne disken min dødde før jeg fikk brent ut alle. er rundt 10 Orginale spill Tittler som det nye GTA osv er selvfølgelig med Kom med bud trenger sperre Diff
jolly Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Hadde jeg visst hva du forlangte , så hadde jeg sikkert kjøpt den. Det er du som vet verdien. Ikke jeg. Hvor tung er en laks ? Vet ikke. Må fiske den først... Kom med en pris !
jolly Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 OK. Lykke til. Kjøpte meg en ny en nå på elkjøp til 1500.-"Modden" er bare litt "jobb" , så blir den som din. Kunne strekt meg til 2999.- Sorry , og lykke til....Får HELT sikkert solgt den.
mAZE Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Slike sarkastiske tulleinnlegg kan du vel spare deg for jolly? Prøv å få kjøpt alt dirtydirty selger for 4000,- her, så går du nok på en stor smell der.. Bare spillene som følger med koster jo mer enn 4000,- .
Steven Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Prøv å få kjøpt alt dirtydirty selger for 4000,- her, så går du nok på en stor smell der.. Bare spillene som følger med koster jo mer enn 4000,- . hehe, hvis du skulle ha kjøpt 30 spill til en gjennomsnittspris på 400,- i en butikk, så ville faktisk kun de ha kosta deg 12 000,-!
Dirty Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 OK.Lykke til. Kjøpte meg en ny en nå på elkjøp til 1500.-"Modden" er bare litt "jobb" , så blir den som din. Kunne strekt meg til 2999.- Sorry , og lykke til....Får HELT sikkert solgt den. ja du kjøpte deg en ny en nå . til 1500 uten disk ikke HD kabel ikke spill bare 1 kontroll ikke moddet ikke JÆÆVLI med spill IKke 2 ratt og pedal som koster over 1000.- kr stk ikke 2 headsett. så ja det var jo et bra kjøp og moddingen trenger du utstyr til å gjøre trenger et kort og er ikke alle som har kunnskaper til å gjøre det selv
mAZE Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Prøv å få kjøpt alt dirtydirty selger for 4000,- her, så går du nok på en stor smell der.. Bare spillene som følger med koster jo mer enn 4000,- . hehe, hvis du skulle ha kjøpt 30 spill til en gjennomsnittspris på 400,- i en butikk, så ville faktisk kun de ha kosta deg 12 000,-! Ja, som jeg skrev, mer enn 4000,- .. Men, nok OT.. Beklager....
jolly Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Fra før så har vi : -Harddisk -Trådløse kontrollere x 2 -KUN ett xbox ratt !! vel og merke. -Component kabler -22 spill (etter at forrige maskin gikk i dass) -Headset Å modifisere xboxen gjør en bekjent av min eldste sønn (han som skal ha den). Kanskje litt mer forklarende i forhold til at jeg ikke ønsker å betale kroner 4000.- Men det har vel ingen her inne egentlig noe som helst med. Jeg hadde gitt 3000.- for dette. Ikke en krone mer ! Derfor kjøpte vi en til 1500.- Bruker oppigjen det vi har fra før , og modder den nye. VIPS ! Så er vi der. Men igjen. Lykke til med salget !
Dirty Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Fra før så har vi : -Harddisk -Trådløse kontrollere x 2 -KUN ett xbox ratt !! vel og merke. -Component kabler -22 spill (etter at forrige maskin gikk i dass) -Headset Å modifisere xboxen gjør en bekjent av min eldste sønn (han som skal ha den). Kanskje litt mer forklarende i forhold til at jeg ikke ønsker å betale kroner 4000.- Men det har vel ingen her inne egentlig noe som helst med. Jeg hadde gitt 3000.- for dette. Ikke en krone mer ! Derfor kjøpte vi en til 1500.- Bruker oppigjen det vi har fra før , og modder den nye. VIPS ! Så er vi der. Men igjen. Lykke til med salget ! så klart vis du har ting fra før , så er det jo ikke vits å kjøpe "dobbelt" opp, men det betyr ikke at mitt er mindre verd fordiom men yes satser på noen andre er gira. får må ha sperre før rudskogen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå