rafa Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Må vell krype til korset... Gjore iallefall en ærlig innsats, men må se meg slått. Er ikke ett verksted i Tromsø som har noe ledig før tidligst 2 uker. Prøvd en ringe runde over hele byen nå tror jeg. Så lurer på om det finnes en ærlig sjel her i byen som kunne bytta en termostat og muligens ei vannpumpe her for en slant eller to? Ta kontakt på PM om du finnes der ute en plass.
Azeton Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Det burde være flere som kan gjøre.. Dette er jo en relativ enkel greia, som kan ta litt tid hvis ting sitter fast, som f.eks slurevifta
rafa Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Ingen? Får vell se om jeg får den bort på verksted løpet av morgendagen da.
-Anders- Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Skift topic til "Hobbymekaniker i tromsø?" eller, "kan noe skifte vannpumpe for meg, tromsø" så kanskje du får flere hits. Jeg gikk inn her, for jeg lurte på hva dette rabbelet av en topic dreide seg om.
Frode_E30 Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Skift topic til "Hobbymekaniker i tromsø?" eller, "kan noe skifte vannpumpe for meg, tromsø" så kanskje du får flere hits. Jeg gikk inn her, for jeg lurte på hva dette rabbelet av en topic dreide seg om. Enig, topicen er for meg fremdeles et mysterium..
Deep Dish Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Lurer også på hva "Ikke-noteret-ned-arbeidene" betyr.???!!
OLEZZ Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 hahaha Jeg trodde jeg var den eneste som ikke skjønnte topic med en gang.
Azeton Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Slutt å klag da.. Han trenger hjelp, hva med og hjelpe han?
rafa Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Så der, da bytta vi topic. Cash i handa om noen kan hjelpe. Mvh rafa
-Anders- Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Slutt å klag da.. Han trenger hjelp, hva med og hjelpe han? var jo nettop det jeg gjorde, var det ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå