Gå til innhold

E34 M5 med Schmidt felger


 Share

Anbefalte innlegg

Mja, E30 er vel noe lettere ja,hehe :wink:

Men når min krenger så mye, hjelper det ikke på.

Ser jeg muligheten til at du muligens kan skaffe meg en go pris på et KW sett?? :D

Driver å planlegger tur til Ringen neste år, da SKAL nytt understell være på plass såfall :!:

Go pris vet jeg ikke om det er .. De selger ikke akkurat noe billig he he .. Men greia er at skal du ha TUV godkjente kit så må du kjøpe V2 street kitet. Da blir du som regel henvist til Norsk bildelesenter som er offisiell importør. Kw vil ikke gå rundt sine egne samarbeidspartnere . MEN ønsker du noe "litt" mere så dealer en dirkete med motorsport avdelinga til KW.. De lager det meste til deg .. men koster , nja .. Betalte ca 2000euro for custom sett til porscha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mpower.. Det må vel være omvendt .. V2 er dyrer en V1 av naturlige grunner.. Og 2000Euro er selvfølgelig før Kristin halvorsen skal ha sitt.

Men likavel så synest jeg det var overkommelig for et litt mer en standard til pårsjen. Egentlig så har det vel ikke så mye før seg på M5en iom du må ha standard fjærer for å få Tuv godkjenninga og dermed godkjenning fra BT. Så det betyr vel egentlig at en må ha flere fjærsett = mere penger.

Priser på standard sett finner man på sidene tilKw

btw : pss9 lager man vel ikke til E34 så det er ikke noe alternativ ..

Om et competition sett eller et custom sett er interesant så er det bare å sende en mail dirkete til Kw ... eller send meg en Pm så kan dere få mail adressa til han jeg har hatt kontakt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at de ikke lister sett til biler med EDC er at de ikke er "bolt on" de trenger ombygging (dvs fjerning av EDC) Beste plassen å kjøpe Kw coilovere er via KW eller via deres offisielle samarbeidspartnere . Da har du en viss sjanse å vite hva du får . Når det gjelder de andre aktørene så klarer du like fint som de å importere et sett selv ;)

Prisen som er listet på sidene til Kw er 1000euro dvs under 12 000kr ferdig på døra. Det er dette settet de fleset "andre" anktører selger til E34 M5 og det er stort sett dette de fleste kjører på . Dvs det er beregnet til en bil med mindre akselvekt og vil derfor ikke fungerer optimalt på en E34 M5 . Da er feks et bilstein/eiback kit fra Darjack racing et mye bedre alternativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble litt forvirret selv ang. pris på v1 og v2 men se selv det står på siden deres.

men v2 blir tydeligvis bare levert til biler opp til 210 kw. 3.8l har jo 250 så kanskje v2 ikke blir levert til m5?

http://senk.no/4daction/WA_Katalog/?Klasse=01&ASP=522643&Type=BMW&Model=5-serie%20(E34)&Year=1994

Drit i senk.no .. forhold dere til hva som står på Kw sine sider.. Et sett satt opp til en sedan vil ikke funke på en touring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt ot:

eg har kw coilovers på min touring. mener det er v1 men hvis det er v2 kor reglulere eg stivhet på demper?

På toppen av demperen er der en liten tapp som du kan skru .. Bak må du av med demperene for å komprimere de å skru ..

jeg har kun justering på KW competition demperene og de er 3 veis og har litt anerledes måte å justere på. Men du finner bruksanvisning på Kw sine sider . Det er bare å gå inn på produkt og så er der listet opp et par PDF filer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...