BMWPower Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Wow, hvor får du taki motor sånn plutselig da? jeg også trenger skikkeig motor til 2010 så det passer bra Er ikke noe hokus pokus å få tak i en slik motor, de koster bare litt dineros Koed har alltid noen på lager. Til neste sesong kan du jo kjøpe min, så får du deg såfall en god motor. Kan få se/høre på den når jeg er i Hgsd
leif harald Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Wow, hvor får du taki motor sånn plutselig da? jeg også trenger skikkeig motor til 2010 så det passer bra Er ikke noe hokus pokus å få tak i en slik motor, de koster bare litt dineros Koed har alltid noen på lager. Til neste sesong kan du jo kjøpe min, så får du deg såfall en god motor. Kan få se/høre på den når jeg er i Hgsd Ja jeg er veldig intrisert i den motoren! Om det ikke er får mye som skal til får å sette den i e30? nor jeg alerede har m50b25. Etter sommeren passer meg fint
BMWPower Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 Stemmer også for det, er kun de ekstra HK bilen mangler nå.. Hadde vært en drøm å fått såpass power i den
BMWPower Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 Da kan de se ut som det blir montering av coilovers i helgen Gleder meg til å kjenne hvordan den blir å kjøre. Så hvis noen trenger Nürburgring understell til sin E34, så har jeg det til salgs snart , komplett med senkefjører Har også handlet inn K-Sportracing camber/casterjusterings topplager. For å montere sammen med coiloverene. Noe som har erfaring med disse? Ellers er JE lavkomp. stempler (8,5:1), American Eagle H-Profil smidde råder og ARP bolter på vei i posten Motoren har jeg ikke fått henta enda.
S.Hafsmo Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 huff.. nå blir jo jeg den treige uansett hva jeg gjør med V8'n. men det får vel bare våge seg. tror bilen din blir hinsides rå med litt trøkkmating! hva slags trykk har du tenkt å legge deg på?
S.Nilsen Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 huff.. nå blir jo jeg den treige uansett hva jeg gjør med V8'n. men det får vel bare våge seg. tror bilen din blir hinsides rå med litt trøkkmating! hva slags trykk har du tenkt å legge deg på? Hafsmo du får vell litt puste hjelp på din og etter hvert
S.Hafsmo Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Hafsmo du får vell litt puste hjelp på din og etter hvert joda, men tror ikke jeg får ut mere enn maks 550hk. Det stopper ikke der på en turbomatet S38.
S.Nilsen Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Jo men det er ikke dumt med 550HK heller da Sorry for litt OT
BMWPower Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 huff.. nå blir jo jeg den treige uansett hva jeg gjør med V8'n. men det får vel bare våge seg. tror bilen din blir hinsides rå med litt trøkkmating! hva slags trykk har du tenkt å legge deg på? Blir jo ikke akuratt treig med presse den V8`n da Tenker å bygge en maskin som tåler en del trykk, men legger meg på rundt 1 bar. Så jeg har en holdbar maskin. Skal ikke ta ut max av oppsettet.
BMWPower Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 vente på bilder nå... Ja bara dra deg opp av sengen så vi får skrudd ferdig du, så skal jeg legge ut bilder. Eller venter du på at jeg skal komme med frokost til deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå