Bimmerlars Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Vurderer å selge min 92 modell E36 320i coupe. Bilen har gått 184.000 km. Jeg bygde den om fra automatgir til manuellgir i vinter, så er en del nye deler som følge av dette. Pedalsett med masterpumpe til clutchen, hardykobling, opphengsgummi til girkassa, girmuffe og girkule ++ I tillegg har jeg nylig skiftet bærekulene begge sider foran. Komplette styrestag begge sider foran inkl. tannstangsmansjetter. Bremsene bak inkl. håndbrekksko og monteringssett. Foringene i de langsgående bærearmene begge sider bak er akkurat skiftet til powerflex. Ny gasspjeldeposisjonssensor. Ny toppdekselpakning. Nye tennplugger. Det er også akkurat skiftet olje og oljefilter. Bilen er utstyrt med følgende: - 97- grillramme (nylakkert) - Sorte nyrer - M3 frontfanger (nylakkert) - Elvinduer, speil og takluke - Krystall/smoke sideblinkere, sota blinkdel på baklamper, hvite blink foran. - Nylakkert panser - Automatisk to-soners klimaanlegg (tomt for gass) - Justerbar shortshift fra K-sport - Chippet motorstyring fra Trimchip i Bergen - Konfilter med Schmiedmann powerblankett - Ettermontert bakpotte med veldig grom lyd - Godkjent senket 60/30 - Zito Titan felger med dekkdim 225/40/18 - 16" alufelger til vinterdekk - Sportsstoler - Lagt opp signalkabler, pluss og minus til anlegg. Feil: - Bakfangeren har en skade i høyre hjørnet - Effektforsterkeren i bilen har sannsynligvis en gåen utgang, da høyttaler venstre foran skurrer. - Noe rustbobler i venstre framskjerm - Mangler trekket innvendig i panseret. - Mangler lokket over pærene på venstre baklampe. - Skulle vært stiva opp litt bak, da det subber litt i hjulbuene i de værste dumpene. - Ulyd fra blinklyset. Sannsynligvis releet. - Klimaanlegget virker ikke da det ikke er gass på det. Ikke prøvd å fylle det opp. - Ryggelyset virker ikke - Mangler innstegslist høyre side Lufter bilen litt i første omgang, men mottar jeg gode bud vil den bli solgt. Selges kun pga. kjøp av annen bil. Her har dere noen bilder. Bilen er veldig møkkete her. Skulle til å vaske den, men så kom det sorte skyer og regndråper. Kommer bilder av nyvaska bimmer litt senere Tlf: 99445292 Epost: lars_vegard@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 triks nr.1 vask bilen før du legger ut bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Det er manuell to sone klima med ac i den bilen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 RuJu: Jotakk du, det er jeg klar over. Får begge deler da veit du! Går nok bra Greit, da er det manuelt klimaanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Hvor mye skal du ha for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Jeg hadde tenkt meg noe over 70 lapper, men er jaggu blitt usikker på om jeg skal selge den. Må nok tenke hardt på det. Hva synes du er en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Er dette samme bil som du kræsjet en gang og hadde et lite problem med? Edited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 hmm, 55-60 lapper med tanke på feilene. er jo noe jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Jeg var utenfor veien i vinter ja. Men disse probleme du sikter til må du gjerne fortelle mer om? Motoren fuska før, men det er ordna. Om det er det du mener? Hvordan det blir "flere små problemer" lurer jeg på. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Bilen er ikke lenger til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg