jDG Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Benisnmåleren i instrumentpanelet lyser ikke og jeg har byttet pære bak flere ganger men det lyser likevel ikke. Ser ut som det er lite loddetinn på koblingspunktene på kretskortet, og jeg har prøvd å pusse lett over dem for å få bedre kontakt, men ingenting hjelper. Er litt redd for å ødelegge kretskortet hvis jeg legger på mer tinn. Noen som har en løsning på dette? Alle de andre viserne lyser som de skal, kun bensinmåleren som ikke lyser..
///MoePower Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Hvis du finner deg et koblingsskjema over kretskortet kan du måle deg frem til om det er brudd noe sted i kretsen. I min bil fungerte ikke speedometeret da jeg kjøpte den, benyttet meg derfor av et koblingsskjema og et multimeter for å finne ut at det var brudd i en krets. Loddet inn ei syltynn lita ledning imellom og vips: problem solved.
jDG Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Hm, det hørtes ikke dumt ut! Har BMW TIS'n om jeg bare får den til å virke i Vista, men hvis ikke får jeg sikkert tak i skjema på jobben! Skal prøve dette.. Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå