gnmfr Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Jeg har montert turbokit på min 318is nå også leder den ikke mer en max 0.1 bar den har separat wg som kun står på men ingen slanger er koblet til trodde da den ville stå lukket hele tiden... så er det kople til wgen eller har jeg et lekasjeproblem??
e30tic Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Normalt sett er wastegate lukket med forspenn fra fjør. Det virker som det kan være lekasje som er problemet i ditt tilfelle. Det finnes også dobeltvirkende wastegater som må ha trykk på oversiden av membranen også for og være med og lukke, slik at man kan justere trykket på denne måten.
Frode_E30 Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Mulig du har en lekkasje på wg slik at den slipper gjennom eksos hele tiden, da vil du ikke få ladetrykk. Skru av eksosrøret som går fra baksiden av wg, plomber eksosanlegget der røret egentlig skal inn. Slik hører du nok fort at wg slipper ut mye eksos. Legg gjerne ut bilde!
gnmfr Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 http://kimmit-sport.com/e-shop/product_ ... cts_id=280 slik ser den ut:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå