Puma Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Noen som kan hjelpe meg med feilsøkingen min? Sikring til Cab styring ryker med en gang jeg prøver og sette inn en ny sikring. Har røket noen ganger tidligere også, men nå er det konstant "kortsuttning" Det er sikring nr 7 (5 Amp) så jeg regner med at det kun er til et "styresystem". Noen som aner hva som ligger på denne kursen og hvor jeg kan begynne og lete. Prøver og finne dokumentasjon, men ikke helt heldig ennå... Alt mottas med takk
stiann Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 her er skema over cab`n så da er det bare og måle deg frem til hvor problemet ligger http://www.autolib.diakom.ru/CAR/BMW/19 ... MS/873.pdf
Puma Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 Ser ut fra skjema at det er strømtilførsel til Cab kontroll modul som ligger på sikring nr7. Noen med erfaring tilsvarende dette som kan si om det da er hele modulen som har gått til h...?
stiann Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 du kan jo først fjerne den ledningen inn på modulen førs. kan jo vere en kortsluttning før modulen og
stiann Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 du kan jo først fjerne den ledningen inn på modulen førs. kan jo vere en kortsluttning før modulen og
Puma Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Skrevet Juni 27, 2008 du kan jo først fjerne den ledningen inn på modulen førs. kan jo vere en kortsluttning før modulen og Det har du jo rett i Tenkte og begynne der hvertfall, se hva jeg får til i løpet av helga. Takk for skjema og tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå