Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp ifra eiere av E36 M3 3.0 eller 3.2.. Aller helst 3.2, men 3.0 er også intressant..

Trenger noen til å ta en test for meg, for å sammenligne effekt med en annen m3 3.2..

Tenker da på å ta tiden fra 80 til ettellerannet osv..

Om du kan hjelpe meg, så ta kontakt via pm..

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Trenger hjelp ifra eiere av E36 M3 3.0 eller 3.2.. Aller helst 3.2, men 3.0 er også intressant..

Trenger noen til å ta en test for meg, for å sammenligne effekt med en annen m3 3.2..

Tenker da på å ta tiden fra 80 til ettellerannet osv..

Om du kan hjelpe meg, så ta kontakt via pm..

Kan du ikke prøve 0-100 og sammenligne med fabrikkstiden f. eks?

Skrevet

Enklere å teste tiden i feks 4 gir fra 80 til 160 ellerno, bare for ett eksempel :) Med giring i bildet så er det mange andre faktorer også.

Ikke at jeg oppfordrer til å kjøre så fort som 160 da. Fysjom.

Skrevet
Fått motor i gang 8)

Joda, motoren min selv er igang den og, men dette er på en kundebil med m3 3.2 motor..

Vi spekulerer i om det er full effekt i den eller ikke..

0-100 er umulig å direkte sammenligne..

Trenger noen som har en orginal (utrimma) M3 til å ta tiden fra f.eks 80 til 160 som foreslått her..

Bilen gjør 0-200 på litt over 20sek, så den går bra, men den viser litt lav effekt på g-tech målinger.. Så bare for å få ting bekreftet, hadde det vært intressant med direkte sammenligning..

Skrevet
jeg klarte 200 på 21 sec med min 328. så da har du no å gå etter

Da har du en usedvanlig rask 328!!! Denne bilen var orginalt en 328 i veldig god form, å da gikk den laangt ifra så bra som nå.. Ikke sammenlignbart overhodet!

E46 M3 er oppgitt fra fabrikk til 17-18sek, å det eneste jeg har funnet om E36 m3 er rundt 19-20sek..

Så da må du ha norges raskeste 328 ellerno :)

Er en som har tatt kontakt nå, så vi får sammenlignet i det virkelige liv istedet for fabrikktall.. så da får vi nok svaret vi er ute etter..

Mvh

Ola

Skrevet

Den 328`n klarer ikke 21sek om den er aldri så mye byttet innsug på..

Da er det gjort mye mere med den..

En 280hk 400nm chippa S2 jeg hadde brukte 23sek... ;)

Sjekk speedo isåfall..

Avgasser på denne er perfekte, å den skal ikke gå i nødmodus ut ifra diagnose instrumentet til GS..

Denne testen er mest for at eier skal slå seg til ro med at bilen går som den skal :)

Mvh

Ola

Skrevet
Fått motor i gang 8)

Joda, motoren min selv er igang den og, men dette er på en kundebil med m3 3.2 motor..

Vi spekulerer i om det er full effekt i den eller ikke..

0-100 er umulig å direkte sammenligne..

Trenger noen som har en orginal (utrimma) M3 til å ta tiden fra f.eks 80 til 160 som foreslått her..

Bilen gjør 0-200 på litt over 20sek, så den går bra, men den viser litt lav effekt på g-tech målinger.. Så bare for å få ting bekreftet, hadde det vært intressant med direkte sammenligning..

hva har en 3.2 på hjula orginalt??

vet ikke hvor mye du har styrt med g tech og ville korreksjoner dere tar, men om bilen er Veid, man kjører på an flat vei, og alt ligger til rette, så gir jo g-techen riktige målinger om hva som faktisk kommer ut på hjula.

Skrevet
Hvor får man tak i g tech måler?

jeg kjøpte min gjenom en hyggelig kar på VAG forumet. mener jeg har hatt en tråd om dette for lenge siden. prøv å søk litt på nettet, vet ikke hvem som forhandler i norge ellers

Skrevet
Den 328`n klarer ikke 21sek om den er aldri så mye byttet innsug på..

Da er det gjort mye mere med den..

En 280hk 400nm chippa S2 jeg hadde brukte 23sek... ;)

Sjekk speedo isåfall..

Avgasser på denne er perfekte, å den skal ikke gå i nødmodus ut ifra diagnose instrumentet til GS..

Denne testen er mest for at eier skal slå seg til ro med at bilen går som den skal :)

Mvh

Ola

Les at jeg vet ikke tilstand på diff bla....

Der du har telling på speedo.

Kjører du en 2,5 på 2,0 diff går det rimelig raskt opp til max...

Min org 325 mener jeg dra 0-80 på ca 3 sek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...