BMWBenny Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Kjøpte denne av en kar ifra Lillestrøm i januar. Den hadde da gått 137k Den fikk en skikkelig shine i 2004 av forrige eier som, Rustsveisa den 100% og lakkerte den opp igjen. Og banka på M-tech kit, så den er ikke orginal M tech. Men i det minste ikke ombygd da 325 da Jeg har bare tatt finpussen. Hadde av hele kittet og knerta litt overflate rust som lå bak og lurte. Bytta lykter rundt om. 3 eika ratt, Kjøpt sommerfelger da det ikke fulgte med, bytta reg reim. da jeg var usikker på forrige bytte. Vannpumpe og termostat ble også byttet, da den ikke kjølte ordentlig når jeg kjøpte den. Og bytte av noen foringer i forstillinga er det også blitt. Mer skal det bli da jeg har en irriterende klikkelyd på ujevnheter og litt risting som kan variere. Men fortsatt en knall bil På utkikk etter vinterbil nå, Har garasjeplass og der skal den stå i vinter:) Noen kjappe bilder, litt dårlige men det får gå Planer for bilen, er shadowline, lett tona ruter og nye skinnstoler foran. Ellers som sagt litt nye foringer i forstillinga. Men dette blir nok litt langsiktig, Pengesug dissa bilene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Stilig bimmer, det der. Kan jeg foreslå spacere på bakfelgene? Ser ut som du har veldig god plass ut til hjulbuen. Men alt i alt en veldig fin bil. Blir bra med shadowline! Regner med det kommer bilder når det er montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleee Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Gratulerer med et veldig fint eksemplar av e30 325 Kan du forklare litt bedre hva du mener med ristinger og klikkelyder ? Kanskje det er samme problem som jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 klart det jeg skal legge ut bilder så fort det skjer noe ja har god plass bak desverre. Har tenkt på spacere, men da må jeg skaffe lengre bolter. og hvordan blir det å kjøre når centeringene ikke blir tredd over bak der? For det vil dem ikke om jeg spacer alt ut... Har det kanskje ikke noe så si? Ristinga jeg har kommer fra forstillinga, kan variere litt hvor ille den er. Kjenner det i rattet. Klikkelydene er f. eks. på rillete grusvei og lignenede i liten fart. Hører lissom "klikk klikk" når du kjører over det. Har hørt det kan være noe stab stag foringer eller endeledd. Har ikke sjekka det opp enda. Er ikke noe svære greier, men mister litt kvalitetsfølelsen med ulyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Hvis du legger litt penger på bordet, får du spacere med sentrering. Tror det hadde gjort mye for utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 hmm kunne jeg tenkt meg, hvor får man tak i sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Snedden bil du har der:D Men er det m-tech recaro seter jeg ser foran der? De er ganske sjeldne om jeg ikke tar helt feil, har også de i min bil. Bare lurte siden du skreiv du skulle bytte til skinnstoler foran. Jeg hadde også det en stund, men solgte de da det ble for dumt å kjøre rundt med forskjellig interiør foran og bak. Det er også mildt sagt umulig å få tak i bakseter i skinn til E30. Hadde jeg vært deg ville jeg beholdt stolene, om de er fine da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hmm jaggu ikke sikker på hvordan merke stolene er. De er i delskinn, og er litt "bøttestoler" sitter godt og dypt i dem. Har ikke sett noen M-striper eller emblem på dem da. Er 2 små hull i dem på selve stoffet som du sitter på. Eller greie:) Men blir vel kanskje til å ha dem ja. Tiden vil vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Stemmer, veldig god støtte i disse stolene. Du kan sjekke om det er recaro ved å ta av ett sete og se etter Recaro klistermerket under på ramma på stolen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå