Bmwfanatic Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 jeg har ett lite problem med min 320da 01 mod (137hk utgaven) den har greit drag opp til 3000rpm, men så dabber den av (veldig merkbart mye) det bra draget varer ikke mange sek før det dabber av har også montert diesel tuning box, og er samme problemet etter montering av denne.. ryker heller ikke svart i det hele tatt, tyder på ikke nok diesel? kan lmm være gåen?
2000Touring Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 sjekk lmm : http://www.trimchip.com/test/tekniske%2 ... /LMM.shtml Inge B.
Bonden Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Luftmassemåler er ofte syndern få tatt en diagnose test hos noen som kan feilsøke ikke bare se etter feilkoder, da det ikke altid registreres feilkoder på dette.
Bmwfanatic Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 har nå sjekket lmm, byttet med en kompis og bilen min er helt lik.. jeg får ikke bilen min til å ryke svart da jeg ruser den engang, hva kan det være? har justert på diesel tuning boksen, den ser ut til å ikke hjelpe stort.. lurer på hva som lager dette tullet for meg jeg
Bonden Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Den LMM du prøvde var den av helt samme type eller var den ulik å se på når du ser igjennom ?. Den nye typen LMM må programeres til bilen for å fungere og gi riktig effekt.
Bmwfanatic Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 den var helt lik å se på.. hva koster en diagnose hos bmw sånn ca? jeg har ikke råa til noen dyre verkstedbesøk for å få orden på dette problemet nå igrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå