xp1987 Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Har nettopp kjøpt meg en ny "DVD in dash" spiller, merke er "Sun" (Billig, Ukjent greier) Men har et problem, satt den inn i bilen min(1994 Bmw 325i Cab), og den funker veldig fint, har masse funskjoner, men når jeg spiller av en dvd eller skal se tv så blir det bluescreen også står det bare "Warning! Turning sceen off for your saftey...bla bla." Dette skjer når bilen står stille og kjører, så får jo ikke sett dvd i det hele tatt, noen som har peil på om det f.eks kan kobles anderledes, fjerne sperren`???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Er vel sikkert en sperre der ja, som skal kobles til håndbrekket, for håndbrekket må være på for og se på dvd.. (En sånn sikkerhetsgreie så man ikke blir forstyrret mens man kjører bil) Men er jo fullt mulig og fjerne den sperren og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tefinstad Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 det er en kabel som jeg desverre ikke husker hva kalles som er på spilleren. Denne sakl du egentlig koble til handbrekket, men du kan "jukse" til det. Husker desverre ikke om det er pluss ell minus. Mener det skal stå på kabelen. Jeg koblet den værtfall på enten strømkabelen eller jordingen til spilleren. (Sorry, men husker ikke hvilken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Var så billig at det ikke engang fulgte med bruksanvisning om hvor de forskjellige ledningene gikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xp1987 Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Ahh.. Skjønner! Da ble jeg veldig mye klokere... Skal alltids finne ut hvem kabel det er snakk om, denne kan jo selvfølgelig kobles ett annet sted for å lure spilleren. Jeg var ikke klar over dette med håndbrekk i det hele tatt. men takker for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire Wire Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Prøv om dette går, det er verd et forsøk ihvertfall fungerer på E38. Sett tenningen i posisjon II Enter TV mode Enter settings Enter contrast Når grønn contrast bar er synelig, trykk på knappen og hold den inne. Skru av tenningen (hold knappen inne) Vent 8-10 sekunder (ta tiden) Slipp knappen Skru på tenningen igjen. Nå skal du kunne se TV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå