Gå til innhold

Diverse til salgs, dataspurt, pocketbike, carputer.+++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Megasquirt, ferdig, bare å koble inn i bilens ledningsnett.

bud

--------------

1stk Yahama R1, pocketbike

bud

--------------

Carputer hovedkort med minne, 512mb.

bud

--------------

4 stk orginal felger til E46, med bra vinterdekk

bud

--------------

1stk e36 m3 fanger (e46 look) lakkert i blå candy.

bud

--------------

har sikkert mere som jeg kommer til å legge opp ved senere annledning

Skrevet

ms en kunne jeg godt hatt bilder av med tanke på hva som følger med ? og muligens felger.

Skrevet
Har lite til ingen peil ang. datasprut, men kan lmm fjernes ved bruk av MS. og hur er det med innstilling/mapping på dette sprutet?

Takker for svaret, og lykke til videre..

Skrevet
Har lite til ingen peil ang. datasprut, men kan lmm fjernes ved bruk av MS. og hur er det med innstilling/mapping på dette sprutet?

Det kommer litt ann på hvilken motor du skal sette det på. Nå vet ikke jeg hva som er bygd inn i boksen, men det er noen små forskjeller hvis du skal bruke den på M50 vs M20 f.eks.. forskjellige giver i boksen som må endres osv.

Det jeg vet er at du trenger TPS sensor fra M50 og manifoild temp sensor fra M50. Spruter vel også fungerer best om du bruker en halvgiver isteden for den orginale vr-sensoren..

Skrevet

Har også ett orginalt eksos anlegg for m50b25, altså 2,5liters e36 motor, fra manufoil til midt under bilen, selges høystbydende!!

Skrevet

lurt å si hvilket ms det er snakk om da. Ja ballder du kan bruke de fleste sensorene. Hall eller vr spiller ingen rolle, men mulig det må loddes om i sprutet. Litt vanskelig å si uten mer info

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...