Sir Hofstad Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Ballder skrev: Ballder skrev: Har lite til ingen peil ang. datasprut, men kan lmm fjernes ved bruk av MS. og hur er det med innstilling/mapping på dette sprutet? Takker for svaret, og lykke til videre..
Ballder Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 J. Hofstad skrev: Ballder skrev: Ballder skrev: Har lite til ingen peil ang. datasprut, men kan lmm fjernes ved bruk av MS. og hur er det med innstilling/mapping på dette sprutet? Takker for svaret, og lykke til videre.. Jævlig intr. og handle av sånne folk.
rel0ad Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 Ballder skrev: J. Hofstad skrev: Ballder skrev: Ballder skrev: Har lite til ingen peil ang. datasprut, men kan lmm fjernes ved bruk av MS. og hur er det med innstilling/mapping på dette sprutet? Takker for svaret, og lykke til videre.. Jævlig intr. og handle av sånne folk. Hei, er det meg dere henvender dere till? jeg vet rett og slett ikke mere om sprutet en hva jeg har skrevet, så jeg beklager, dette var bare en ting jeg fikk med en bil jeg kjøpte, hadde jeg hatt mere peiling hadde jeg montert det selv. beklager vist dere ikke får svarene dere vil ha, prøver så godt jeg kan:)
Azeton Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Ballder skrev: Nei..Men jøss. Hvorfor haste? Svarte ikke jeg på det spørsmålet da? du fjerner LMM ja. lambda er heller ikke nødvendig. Du bruker MAP-sensor.. Men han er jo i veldig tvil om hva som er inni den boksen..
rel0ad Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 hehe, ok:) alt jeg vet er at det er en MS sprut, med kabel matte, prøver å skaffe meg ett cam så jeg får tatt noen bilder, kanskje det opplyser litt;)
Ballder Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Azeton skrev: Ballder skrev: Nei..Men jøss. Hvorfor haste? Svarte ikke jeg på det spørsmålet da? du fjerner LMM ja. lambda er heller ikke nødvendig. Du bruker MAP-sensor.. Men han er jo i veldig tvil om hva som er inni den boksen.. Joda, men som nevnt så har jeg lite snøring på dette. Derfor er svaret ditt av en slik art at det igrunn ikke hjalp meg særlig på vei. Lei av prøv og feil metoden, så et utfyllende og konkret svar av selger er noe jeg trenger før jeg handler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå