Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte meg nye matter jeg også men litt i tvil om jeg skal ha de med M eller bmw. Har jo m pedaler, girkule så kunne blitt mere helhet.

Ja hvite skilt, da blir det nok jubel i resten av fam også tenker jeg :-).

Er ikke så fan av masse M merker på en ikke M bil, så derfor jeg kjøpte med BMW. Er jo også BMW inskript på innstegslistene på E39, så vil passe fint til de :) .

Vel, er vel mest jeg som jubler for hvite skilt! Kjærringa er bare storfornøyd med Scenic'n. Bare opptatt av at bil skal være praktisk, fins ikke litt bilintr. kan du si...

e="Dr_S"]Nye emblemer igjen? Blir bra med Bilstein, har samme demperne selv og er veldig fornøyd! Men de er ganske stive egentlig :)

Var så billige disse emblema, samt litt mørkere blåfarge på de, så derfor :P .

Er det B8 dempere du har? Gjør ingen ting at de er stive, syns den er "slækk" fremme nå. Men det har nok mest med de gamle dempere å gjøre :whistle: .

ses til lørdan!?

Thx Jon, skulle bare hatt noen andre, mer riktige og strøkne 19". Men alt til sin tid, har et liv utenom denna bilen au! Og ja, vi preikas te lørran :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake karbonemblemer er jalla, Steffan! ;)

Hæhæ, jalla eller ei, syns de er finere enn de orginale til BMW 8) .

er ikke de felgene like de som a-dekk har på M3-en sin, tro?

Jepp, samma felger, bare en tomme mindre :) .

Byttet dempere på 540'n idag. Og herregud hvor dårlige de gamle var :shock: . Bilen ble endel høyere fremme og den ble betraktelig stivere. Alt i alt fornøyd, men skulle gjerne hatt den mer ned sånn utseendemessig. Bilder av høyden kommer imorra :P .

wvzxm3nzdwsm1rszvqq3.jpg

k3v0p0hgg6huus3yv4hj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist, nydeli bil du har ja :!:

Jada Cotte, da bli vi partners in crime :D igjæn... Heinte 540'n næste fredag, glede mæ som ein onge 8)

Æ får vel spør ækspært'n om råd ættikvart :D

Prekæs!

Paul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist, nydeli bil du har ja :!:

Jada Cotte, da bli vi partners in crime :D igjæn... Heinte 540'n næste fredag, glede mæ som ein onge 8)

Æ får vel spør ækspært'n om råd ættikvart :D

Prekæs!

Paul

Helt sjef Paul, kommer sikkert ikke til å angre :D .

Er absolutt ikke noen ekspert, men beg. å kjenne denne mod/typen litt nå da. Du får også gi meg et pling (samma nr. som i "gamledager") hvis du besøker familien i Tbg, har virkelig lyst til å se den live. Og desverre er jeg opptatt hele Rudskogen helga, så kan fort bli en stund til vi treffes på CCN treff igjen :( .

@Dr_S: -var et stykke unna meg du, da jeg bremsa...? :lol:

@Kai-P.: -smalt det fra verdens raskeste 318i driver... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...