Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

Kanskje han kan lakkere for meg også? Hør hvor mye han skal ha for bakfanger + speil da :)

Btw, linken din i siggen din er feil :)

Pratet med han idag, og fikk en pris. Vi tar det videre på tlf., blir alikevel ikke noe de neste to ukene siden han har ferie :P .

Hmm, ikke noe problem Steffan, vi kan jo bare bytte låne vi veit du, he he :D (kan jeg og Jonner`n teste gateway in E18 he he).

Haha, kansje det. Men gateway in E18 er vel ikke den største utfordringen? :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, ikke noe problem Steffan, vi kan jo bare bytte låne vi veit du, he he :D (kan jeg og Jonner`n teste gateway in E18 he he).

Haha, kansje det. Men gateway in E18 er vel ikke den største utfordringen? :lol: .

He he ivrige med sine koptere og sykler på e18 så si ikke det :wink: Heldigvis finnes tunneler med mange veier til vår fordel :D

"bimmers run on highway E18" første side, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på tide at jeg også får gratulert deg!

Holdt på å kjøre av veien da jeg møtte deg for en stund tilbake, var mer opptatt av å se på at jeg møtte en veldig blank E39 touring, også vinket du;) hehe!

Satt å skrev den fine meldingen til deg for å gratulere og greier, men tror du ikke nr ditt ikke lå der lenger da!?!? Det var skikkelig surt:P

Men grabba Steffan! Bilen ser knall fin ut! Gleder meg til å se hvordan denne blir med tiden og hvite skilt! Jeg har *skryt skryt* klart å få en 540iat ned i 0,67 fra tønsberg til oslo! Det var skikkelig kjedelig kjøring, men forbruket var skikkelig deilig! Fantastisk cruiser dette og lyden er til å få stå pi** av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hva faen skjer med siden her a? :roll:

Men takk skal du ha Rich, morro at du la merke til finish'n 8) .

Og det er digg lyd i den, men kan gjerne bli litt mer lyd for min del. Helt klart at BMW er gode på eksoslyddemping.

Må si jeg er imponert at du klarte 0,67 i forbruk :shock: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jisses! Der var jo gliset. Er nesten ille at jeg ikke har fått sett den enda. Fin fargekombinasjon! :lol:

Er bakseter avgiftsfritt til neste år eller? Har akkurat betalt avgiftene på Land Roveren jeg.. sure penger, men deilig å få inn bakseter. :) Godkjenne på onsdag eller torsdag håper jeg - mangler noe papirer fra Tollvesenet. Slutter aldri å bli sjokkert over samkjøringen (eller mangelen på sådan) mellom Tollvesenet - Biltilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har ikke vært mange muligheter i det siste for å møtes i RL nei. Og du er vel også litt i ammetåke om dagen? :lol:

Jepp, det er seter inn neste år, rett før sesongen. Passer godt siden den er litt sleten innvendig, så har da tid til å finne litt parts. Og vet at du liker denne fargekomben... :D

Men siden du har fått seter inn i LR, så er den vel noe lettere å få solgt? Absolutt på tide at du kommer deg inn i E39 Touringklubben syns jeg :o .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Og det var bra at du kjøpte grønn med beige skinn - for akkurat den kombinasjonen kan vi jo ikke ha siden 7ern er slik. Det blir for dumt med to like. Så da står vi fritt til å velge fortsatt. ;) Men problemet nå er at madammen nok foretrekker LRen.. Hun var helt sikker på at hun ikke ville ha mindre enn 5-serie touring en stund (uten påvirkning fra meg), men da vi fikk i setene i LRen fant vi ut at med å legge ned to av baksetene triller vogna rett inn i stående høyde. Du kan jo tenke deg hvordan det ble mottatt..

Og så er det jo det med at E39 aldri kom med firehjulstrekk. Når hun skal til/fra nattevakt etc., så er det veldig greit å slippe å brøyte. LRen har vi aldri klart å sette oss fast med (og den har vært mange rare steder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OFFT:

Faen for noe dritt. Natt til Torsdag hadde vi innbrudd i huset :shock: . Jeg jobbet nattevakt, kona var hjemme alene, barna var på besøk (ferie) hos svigemor. Så dere kan jo tro hvor redd kona er for å være hjemme alene nå.

Kl 06:45 kommer jeg hjem, skal til å låse meg inn på terrassen da jeg oppdager at tre av listene rundt glasset er tatt av. Skjønner ikke helt da hva som er har skjedd. Låser meg inn og merker fort at ting ikke er som det skal. Er merkelig kaldt i stua, og finner ut at et vindu er tatt ut med sugekopper. PC, min mobil og veska til Ida er borte :( . Utrolig kjedelig med veska hennes, da hun hadde nøkler til hus, den ene bilen (ikke BMW'n heldigvis) & jobben hennes lå oppe i den. Så nå går det masse tid til å fikse opp i det, får dekket utgifter men alikevel jævelig kjipt.

Og selvfølgelig hadde ikke jeg rukket og ta kopier av bilder, så nå er ALT borte :cry:

Vet jo ikke, men tror at disse folka er vet hva de driver med og har "riktig" verktøy for hånden. Må ha jobbet utrolig stille, verken kona eller naboer har hørt/merket noen ting. Hun lå og sov rett over vinduet de tok ut, pleier også å sove ganske lett. Og det er maaange spesialskruer de har tatt for å få ut vinduet og tatt ut for å få ut glasset på terrassedør.

Politiet fortalte at det hadde vært flere like saker i det siste, og et økende problem. Så nå blir det alarm og andre tiltakt for å ikke miste verdisaker og personelige eiendeler.

ONT:

Lakk'ern er tilbake på jobb imorgen, så håper de nye speila er klare rimelig om kort tid. Ellers så er nye tåkelys på vei fra 325cab_88. Neste oppgradering (forhåpentligvis før Våler) er 19" sommer og senk. Så blir det da ikke noen større mods utvendig, siden den trenger pleie/utskiftninger innvendig

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faans så kjedelig Steffan. Irriterende det som blir tatt, værre er følelsen av noen som har tatt seg inn i ditt private og tatt private ting altså det med affeksjons. Håper de finner de kjeltringene.

Ja blir spent se bilen din etter oppgraderinger nå etter hvert :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags speil er det du putter på Steffan?

Skal de lakkeres i vanlig Oxford Green, eller skiller den du har seg mye fra originalen? Har en del som skulle vært gjort jeg og. Kunne jo kanskje vært noe å spare på å ta alt sammen, siden det er samme farge og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er noe forbanna drit Steffan! Håper det går bra med kone og å være hjemme alene!

Gleder meg til å se videre med bilen din, har fremdeles lyst på et par hull til under panseret, bare synd forsikringsselskapene ikke liker tanken at jeg vil ha sånn bil du har.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...