Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

Faans så kjedelig Steffan. Irriterende det som blir tatt, værre er følelsen av noen som har tatt seg inn i ditt private og tatt private ting altså det med affeksjons. Håper de finner de kjeltringene.

Ja blir spent se bilen din etter oppgraderinger nå etter hvert :-).

Ja, det er ingen god følelse at det har vært uvedkommende i ens eget hjem. Og det suger stort at masse bilder er borte. Var f.eks mange bilder fra begge gutta ble født og fram til nå som ikke var fremkallt :oops: .

Ja håper virkelig at de blir tatt og får straff, samt at de får seg en skikkelig jobb etterpå :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De har noen billige alternativer her men bikkje er vel det tryggeste i den situsjonen. Blir masse styr med nøkkel bytte etc.. men som du sier og jeg sa er affeksjonen etter personlige minner, ting og ubehaget ved noen som har rørt ved dine personlige. Husker godt bilen ble stjålet. Ubehagelig tanke den historien der Steffan. Håper dere kommer ut av det etter hvert selv om slikt etser seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noen billige alternativer her men bikkje er vel det tryggeste i den situsjonen.

Takk for tips Glenn, men kona skal ha "Ferrari" utgaven av sikkerhetssystem nå :lol: . Så billige alt. kommer nok ikke på tale, noe jeg kan skjønne litt da jeg jobber endel nattevakter.

Hva slags speil er det du putter på Steffan?

Skal de lakkeres i vanlig Oxford Green, eller skiller den du har seg mye fra originalen? Har en del som skulle vært gjort jeg og. Kunne jo kanskje vært noe å spare på å ta alt sammen, siden det er samme farge og slikt?

Er som Dr Love sier her, kommer på M5 speil.

Jepp, skal lakkes i 324 men med samme effekt som resten av bilen. Derfor det har tatt litt tid, han måtte prøve seg litt frem i samråd med Effektlakk i Trondheim som er gode på Flakes.

Helt klart best å ta alt sammen, skal også høre med han om vi kan få til en CCN rabattordning :P

Sånt er noe forbanna drit Steffan! Håper det går bra med kone og å være hjemme alene!

Gleder meg til å se videre med bilen din, har fremdeles lyst på et par hull til under panseret, bare synd forsikringsselskapene ikke liker tanken at jeg vil ha sånn bil du har.. hehe!

Jepp Rich, it sucks. Hu vil ikke sove alene her før alarm er installert, noe som kommer kjappt :o .

Ikke lenge til forsikring syns det er greit at du har flere hull i motor vel? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låne bikkja til Jonne`rn så lenge da vet du. Beskyttet by bimmers merke manglet du vel på vindu eller? ;-)

Jepp få inn skikkelig alarm.

Ellers får du si ifra om skulle spore opp idiotene, skal vi ta en kebab tur ut i de dype skoger som jeg kjenner til, he he ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men som du sier og jeg sa er affeksjonen etter personlige miner, ting og ubehaget ved noen som har rørt ved dine personlige.

Hehe, lo litt av denne skriveleifen.. :lol: Syns jeg ser Steffan har sine egne personlige granater og landminer, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men som du sier og jeg sa er affeksjonen etter personlige miner, ting og ubehaget ved noen som har rørt ved dine personlige.

Hehe, lo litt av denne skriveleifen.. :lol: Syns jeg ser Steffan har sine egne personlige granater og landminer, hehe..

Sorry Dr_S, problemer til tider med skriveleifen, prøver rette opp så godt jeg kan. Heldig kar du som er så himla perfekt ;-). Heldigvis finnes edit funsjon som jeg bruker ofte :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, Steffan, kjedelig å lese om innbruddet i huset ditt, utrolig at visse folk ikke kan holde seg unna andres eiendom, jævlig kjipt at de hadde stukket av med ting som har affeksjonsverdi, hvis du får greie på hvem det er så får du si fra, så skal vi gi dem et kurs i folkeskikk! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, Steffan, kjedelig å lese om innbruddet i huset ditt, utrolig at visse folk ikke kan holde seg unna andres eiendom, jævlig kjipt at de hadde stukket av med ting som har affeksjonsverdi, hvis du får greie på hvem det er så får du si fra, så skal vi gi dem et kurs i folkeskikk! :twisted:

Ja det suger store baller det som har skjedd Kai. Men heldigvis er ingen personer skadet :) .

Vi skulle nok helt klart lært dem litt folkeskikk. Men er nok for sent, samt er nok lurt å overlate resten til Politiet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fikk du dæven meg snikket deg inn i siste Fahrfreude også. Skrev teksten der i under øst avd, selv om det står Kim H. Håper det var greit :-)

Ser du har forandret avetar. Ja ble vel riktig det så legger inn et lite mine om gml bilen din med hjul løft. Jeg og du Steffan, jeg og du :-)

8zizau9qsezvjupap1w9_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg fikk bra med spalteplass i dette bladet også, nesten så jeg syns det blir for mye :lol: . Var vel også med på alle bildene på Vestfold sidene? Men var jo litt kjipt at det ikke var et kongebilde av Touringen på Valle, siden jeg sto alene på jubileumsrekka :wink: .

Er virkelig fett det bilde MHfoto fikk av oss på Våler :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...