Steffan C Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Se her ja, den var jo blitt voldsomt lekker den doningen din nå da steffan likte de felgene ihvertfal Du får si ifra en dag du er i Kudal traktene da, så får du svinge forbi å ta en titt... hehe Anders(han som prøver å forsvare familieæren på Gokart kjøringen ) Heyhey, er det denna gutten ja . Beg. å få litt livet tilbake denne ja, selv om det er mye mer jeg satser på å få gjort. Er ikke akkurat ofte oppi dine trakter . Men ikke noen umulighet at jeg stopper innom hvis det passer. Forøvrig var vi på Huysmann den 29 Okt., synd du ikke fikk vært med...
gkw89 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 jeg hadde en slik bil inntil forrige uke, og det jeg anbefaler deg, skjær av eksos'n rett etter kat'n og sett på 3" men en bitteliten potte bak... det er gromlyd det.... alle snur seg... og "raka-rør" var også kult.... men bråker litt for mye...
Lillefot Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Se her ja, den var jo blitt voldsomt lekker den doningen din nå da steffan likte de felgene ihvertfal Du får si ifra en dag du er i Kudal traktene da, så får du svinge forbi å ta en titt... hehe Anders(han som prøver å forsvare familieæren på Gokart kjøringen ) Heyhey, er det denna gutten ja . Beg. å få litt livet tilbake denne ja, selv om det er mye mer jeg satser på å få gjort. Er ikke akkurat ofte oppi dine trakter . Men ikke noen umulighet at jeg stopper innom hvis det passer. Forøvrig var vi på Huysmann den 29 Okt., synd du ikke fikk vært med... Hehe, jeg fikk med meg at dere var der inne å kjørte ja, men jeg var da i Frankrike så jeg fikk kjørt litt gokart der nede istede. hehe jeg hadde en slik bil inntil forrige uke, og det jeg anbefaler deg, skjær av eksos'n rett etter kat'n og sett på 3" men en bitteliten potte bak... det er gromlyd det.... alle snur seg...og "raka-rør" var også kult.... men bråker litt for mye... Nå syns jeg vel ikke rake rør gjør seg på en sånn bil... Er jo en bruksbil, ikke en lekebil. Da ville jeg heller satt på Eisenmann eksos, hører ikke bilen på tomgang men den bråker mere enn nok på full gass
Gunnar Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Hoi. Har du fått tona vinduer?! Er visst blitt enda mer søsken nå bilene våre - du har jo helt like vinterhjul som meg.
gkw89 Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Se her ja, den var jo blitt voldsomt lekker den doningen din nå da steffan likte de felgene ihvertfal Du får si ifra en dag du er i Kudal traktene da, så får du svinge forbi å ta en titt... hehe Anders(han som prøver å forsvare familieæren på Gokart kjøringen ) Heyhey, er det denna gutten ja . Beg. å få litt livet tilbake denne ja, selv om det er mye mer jeg satser på å få gjort. Er ikke akkurat ofte oppi dine trakter . Men ikke noen umulighet at jeg stopper innom hvis det passer. Forøvrig var vi på Huysmann den 29 Okt., synd du ikke fikk vært med... Hehe, jeg fikk med meg at dere var der inne å kjørte ja, men jeg var da i Frankrike så jeg fikk kjørt litt gokart der nede istede. hehe jeg hadde en slik bil inntil forrige uke, og det jeg anbefaler deg, skjær av eksos'n rett etter kat'n og sett på 3" men en bitteliten potte bak... det er gromlyd det.... alle snur seg...og "raka-rør" var også kult.... men bråker litt for mye... Nå syns jeg vel ikke rake rør gjør seg på en sånn bil... Er jo en bruksbil, ikke en lekebil. Da ville jeg heller satt på Eisenmann eksos, hører ikke bilen på tomgang men den bråker mere enn nok på full gass jeg hadde rakarør bare noen timer da... hehe, bråka mye:P men eisenmann er godt alternativ det gitt, på lekebilen =)
Richie85 Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Eisenmann er et "must" på bilen din, Steffan;)
Steffan C Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Hoi. Har du fått tona vinduer?! Er visst blitt enda mer søsken nå bilene våre - du har jo helt like vinterhjul som meg. Jepp, bilen fikk solfilm igår . Ble veldig bra syns jeg, men får desverre litt speileffekt på de rutene som er dobble. Litt kjipt egentlig, for det syns ganske godt i dagslys. Menmen, ikke noe å gjøre med og ville jo ikke vært foruten dobbelt glass . Vel, er jo ikke akkurat de flotteste vinterfelga. Men er jo litt mer kurrant å handle kvalitetsdekk til 16". Har jo ACS'ene enda, så får slenge de på hvis det er noe treff og føre tillater Icebear . jeg hadde en slik bil inntil forrige uke, og det jeg anbefaler deg, skjær av eksos'n rett etter kat'n og sett på 3" men en bitteliten potte bak... det er gromlyd det.... alle snur seg... Blir nok aldri aktuelt på min det gitt. Sånn bråk passer bedre på en sur gammal E30 eller E36 . Da ville jeg heller satt på Eisenmann eksos, hører ikke bilen på tomgang men den bråker mere enn nok på full gass Har du Eisenmann på din 540 Anders? Blir helt klar enten Eisenmann eller Supersprint på min til våren
Lillefot Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Det er faktisk som om jeg skulle sagt det selv, rake rør er forbeholdt e30`r og gamle harrybiler syns jeg.... Jeg har eisenmann jeg vettu, hehe... Ganske så trivlig lyd med det må jeg si Har tenkt litt i overkant mye på kompressor også, men det tror jeg utgår, får holde med Datsunen som herjebil syns jeg. Slenger ved et par bilder av min, er en 97mod det også, med litt over 200k på tellern, så bilene er vel ganske så like kan jeg tenke meg Jeg er ihvertfal stor fornøyd med bilen Og dette bakfra
Ralph Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Ble fint det ! de bakerste rutene ser mørkere ut, men er vel på grunn av de dobble rutene.. Lillefot; bilen din er grom herlig lyd med Eisenmann på 8'ern. Er jeg som skal bo i leiligheten hos Aadne, med den søvgrå 528'n =)
Gunnar Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Flott Steffan. Syns ikke speileffekten gjør noe jeg. Har du mørkere film på de to bakerste siderutene, eller er ikke de doble?
Steffan C Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Er samme type film hele veien. Trodde faktisk de rutene også var doble, men fikk jo svar på det idag . Er samme på denne 540'n .
Gunnar Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Jøss. Ser mørkt ut. Men chromelister kun på dørene var ikke fint på en så mørk bil. Måtte vært enten hele veien eller ikke i det hele tatt...
Richie85 Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Jøss. Ser mørkt ut. Men chromelister kun på dørene var ikke fint på en så mørk bil. Måtte vært enten hele veien eller ikke i det hele tatt... Enig med deg, tror den bilen på bildet ville vært lang tøffere med de to listene som gjenstår også i Shadowline. Rart hvor mye de små lister kan utgjøre:) Gleder meg til å se resultatet på ordentlig! Edit: Siterte meg selv, derfor slettet innlegg. Gikk litt fort på avtrekkeren.. heh
Lillefot Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Angående det med rutene så skjedde akkuratt det samme på min, at det ble speileffekt på de fremste vinduene pga det dobble glasset, likte det dårlig må jeg innrømme men det ble jo uansett bedre enn uten på min iallefall Lillefot; bilen din er grom herlig lyd med Eisenmann på 8'ern. Er jeg som skal bo i leiligheten hos Aadne, med den søvgrå 528'n =) Takker for det ikke stygg den doningen din heller gitt
Anbefalte innlegg