Steven Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Har i den senere tid fått en irriterende lyd som jeg kun får når jeg kjører ned i hull, over fartshumper eller over ujevnheter med det aktuelle dekket, altså høyre foran. Har en stor fornaring om at det kan være nr 8 på dette bildet. ( http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/11121.gif ) Noen som vet om dette stemmer, eller hvilke andre ting som kan lage klikk-klikk lyder?` Bilen er en 325 86-modell E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Er usikker på om det kan vere som forklart på bildet da eg ikkje har vert borti dette. Men du kan sjekke foringa på toppen av demperen, det var problemet mitt iallefall. Også gummien under fjøyra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 hmmm... jeg bytta topplager, lyden var der fortsatt, bytta hundekjeksa (nr , lyden er der fortsatt... men misstenker at det er distanseskiva som jeg ikke har tatt på på senkeskålene... mine fjærbenslager var kake... men skal sjekke dette til uka som kommer... e36 da, men samme lyder, og oppsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 tipper tårnlager (fjørbenslager). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 satt inn skivene nå likesågodt, og lyden forsvant, så hvis du bytter lagerene, blir du nok kvitt lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Hmm....jeg har bytta til k-sport coilovers på hele bilen Har brukt det 2 måneder nå. Ved montering så hadde jeg ikke gummi under fjøra, men det ble jo gjort likt på begge sider. Og lyden kommer kun fra høyre side. Så da må det nok være et lager eller noe. Får gå ut å se om jeg får frem lyden ved å bevege på hjulet, og eventuelt høre hvor den kommer fra. Ble så mange forslag her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 satt inn skivene nå likesågodt, og lyden forsvant, så hvis du bytter lagerene, blir du nok kvitt lyden Distansekive? Kunne du har forklart litt bedre hvor denne skal være, evt et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 ja, men les mitt første innlegg først jeg har satt på senkeskåler, og da ble klaringen så liten mellom skåla og fjærbensforinga, og det klunka, så nå satt jeg den inn og bytta lager, da forsvant lyden... det som er at du har sikkert hatt org dempere, eller noe makkverk før, og når det kommer noe stivt, så gir gummien i lageret etter, og må byttes, det som skjedde med meg så bytt skålene, enkel og grei jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå