Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Driver og monterer fjernstart/ alarm på bilen min og alt er helt ferdig bortsett fra en ting som hindrer meg og jeg har klødd meg i huet x antall for mange timer nå.

Problemet mitt er dette. På bildet ser dere ledningene som går til tenningslåsen.

Fjernstartproblem.jpg

Hvilke av disse ledningene er følgene:

"OFF"

"ACC"

"ON 1"

"ON 2"

"START"

Dette ville hjulpet meg noe evig da jeg har alt klart men mangler bare og finne ut hvem som er hva. Ikke fant jeg diagram på nettet heller. Hværtfall ikke som jeg skjønnte.

Jeg tar gjerne imot en PM dersom en ikke vil "røpe" dette i denne posten, men trenger sårt hjelp.

Mvh: Bror Bakke Instefjord

• 2 years later...
Skrevet
Hei!

Driver og monterer fjernstart/ alarm på bilen min og alt er helt ferdig bortsett fra en ting som hindrer meg og jeg har klødd meg i huet x antall for mange timer nå.

Problemet mitt er dette. På bildet ser dere ledningene som går til tenningslåsen.

Fjernstartproblem.jpg

Hvilke av disse ledningene er følgene:

"OFF"

"ACC"

"ON 1"

"ON 2"

"START"

Dette ville hjulpet meg noe evig da jeg har alt klart men mangler bare og finne ut hvem som er hva. Ikke fant jeg diagram på nettet heller. Hværtfall ikke som jeg skjønnte.

Jeg tar gjerne imot en PM dersom en ikke vil "røpe" dette i denne posten, men trenger sårt hjelp.

Mvh: Bror Bakke Instefjord

Er vell bare og måle ut det med et Voltmeter. Mål de forskjellige og vri på tenningen på de forskjellige hakkene. Den tjukkeste er ihvertfall til starteren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...