jimrune Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 innkjøpt høsten 07. ble da kjøpt som standard 320i "vrak". havarert motor, rust i kanal, hjulbuer bak, batterikasse, panser. har hatt omfattende renovering gjennom vinteren. -ny motor, 325i. nytt: vannpumpe,strammehjul, motorreim, thermostat, bunnpannepakning, tettering bakkant veiv, grenrør, komplett effektanlegg, bensinpumpe, ledningsnett til motor. -nylakkert i originalfarge 308. nytt: panser, kanal høyre side, batterikasse (byttet av oppretter). M-tech deler: støtfangere foran, bak, sideskjørt, speil, listverk. har i tillegg sveist igjen hull til sideblinklys. -felger: 3 delte ASA 8x18. separert alle deler, glassblåst, syregrunnet og lakkert matt svart. -understell: montert gule justerbare konidempere, med HR-fjærer. -demontert alt innvendig. montert sorte M3 detaljer i tak, taktrekk, takluke, A og C stolper trekt opp i sort alcantara. satt i strøkent M3 interiør (ikke skinn). mange andre smådetaljer byttet ut, mange andre ting også utført. EU-kontroll skal være utført innen september, dette utføres før evt. salg. flere bilder kan sendes. km.stand 236000. selges høystbydende. mvh jim rune jimrunemartinsen@hotmail.com 995 44201 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Den så strøken ut=) Kan du ikke legge ut noen flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rafa Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Ca pris hadde du tenkt deg? Km stand på motor? Ikke godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimrune Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 selges for 80 000 eller høystbydende. motor er kjørt rundt om 180-190. motoren kommer egentlig fra 525 med automat. derfor er ledningsnett nytt. ikke godkjent ombygd nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimrune Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 dette er noen gamle bilder. skal ta nye, når været tilsier det. for øvrig befinner bilen seg i Troms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Motoren er fra 525iA som du sier, men det er manuell kasse i den? Setter pris på om du kan sende flere bilder på mail. S-likne@tele2.no Bare glem det Eg bor i bunn av norge på kartet, og du er jo heeeelt oppi toppen. Fiiiiine bilen!!! Hadde du bare bodd nermere hadde eg kjøpt den! Avstand:1,866.1 km Tid:32 t 29 min (en veg..... hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Motoren er fra 525iA som du sier, men det er manuell kasse i den?Setter pris på om du kan sende flere bilder på mail. S-likne@tele2.no Bare glem det Eg bor i bunn av norge på kartet, og du er jo heeeelt oppi toppen. Fiiiiine bilen!!! Hadde du bare bodd nermere hadde eg kjøpt den! Avstand:1,866.1 km Tid:32 t 29 min (en veg..... hehe) Fin tur det. Jeg skal fly oppover, og hvis alt går som det skal blir det en 23-timers kjøretur hjem igjen med "ny-bil". Bare kos det, så avstand er ingen hindring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Øker vel gleden på hjemturen med 50% og ha en kompis/veninne/dama med seg også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimrune Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 er ombygd til manuell gir. avstander er ingen større problemer. jobber på volvo, har kontakter i autotransport.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Hvor mye ville det kostet og fått bilen til Haugesund i Rogaland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 hvor mye bil bilen komme på med frakt til gjøvik i oppland.? bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimrune Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 det beste er vel å besikte bilen før evt kjøp? men kan selfølgelig sjekke med frakta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg