BreitBau Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 Er M3 skiver da.. Vet ikke åssen de nøyaktig ser ut i andre modeller..
Azeton Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 Hehe.. folk altså! Jeg har alltid hatt lyst til og ha rosa-lys i bryteren på min bil! lurer på hvordan du fikk ordnet det i instrument panelet med km viseren at det ble blått? eller rosa som jeg har lyst på teddysen.. også den vribryteren til lysa da. resten fikk jeg ordnet..
BreitBau Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 Lett som en plett det Azeton.. Du må ta ut den oransje "plata" som siter på km displayet og vaske denne "ren".. Pass på at serviceindikatoren forblir urørt.. Vasket med rødsprit mener jeg å huske.. Deretter loddet jeg på blåe 12V dioder i pæresokkelen til de originale pærene Når det gjelder Lysbryteren har jeg enda litt å slite med. Saken som "sprer" lyset her er av pleksiglass som er farget oransj. Derfor driver jeg å lager til noe som kan erstatte denne. Men hele prosjektet er lagt litt på is, fordi jeg finner ingen plass jeg kan få kjøpe klistremerkene som skal oppå denne.. Så må vel lage det også selv
Spinx Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 Har du disse plasmaskivene selv eller teddy? vet du sånn ca hvor mye de koster?
BreitBau Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 990 med fri frakt i Norge.. Har de selv ja.. er mitt bilde på forrige side..
Spinx Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Skrevet Juni 30, 2008 Var passformen grei på de eller? Bestilte du også fra den siden du nevnte her?
BreitBau Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Du må jo dele instrumentet da og legge de direkte på plata der.. Av med nålene osv.. Skivene festes med dobbltsidig tape.. Er litt arbeid å få det til, men det går helt greit..
Spinx Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Har du bilde av skivene når du ikke har på lys Teddysen?
Spinx Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 Noen som vet om WWW.INNOPARTS.NO er useriøse eller lagt ned? Fordi nå har jeg sendt 3mail siden juni men får ikke svar:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå