drittludo Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Har et supersport justerbart senkesett på bilen. Så skulle jeg hatt skiftet de små "shock" fjørene som sitter nederst på demperen framme. Noen som har tips eller en link på hvordan jeg skifter disse? trenger jeg fjørklemmer etc? kommer fjøren som en kanon hvis jeg løsner oppi tårnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Hvis du skrur justeringsmutterne helt ned først vil fjærene bli ganske slakke. Da kan det gå bra å løsne toppmutteren uten å bruke fjærklemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 ja fjærene blir helt slakke hvis du skrur justeringsmutterne helt ned. hvorfor må du bytte fjærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Hvis du skrur justeringsmutterne helt ned først vil fjærene bli ganske slakke. Da kan det gå bra å løsne toppmutteren uten å bruke fjærklemmer. Får vel forsåvidt ikke fjærklemmer til coilover? Ihvertfall ikke i noen normale butikker? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå