TEM Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Noen som har noen gode råd for det og har noe og anbefale Tenkte og kjøpe dette kitte http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33830.jpg Men hvordan er det og monter på bil som ikke har høydejusterbart Er nå senket med 60mm fjære og dempere fra supersport. Grunnen til at jeg må justere camber er for og komme innom krava når jeg skal på hjulkontroll,og senere godkjenne bilen oss BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Må du ha camberjusterings kit for å få senkesettet innen for? Da sliter jeg rimelig bra på 325`n i tilfellet.. der er det jo korte stive dempere rundt om med 60 fjærer :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Har en e30 316i selv med 60mm foran og justerbart bak.. Siden det ikke er camber/caster justering på e30, Kan egentlig ikke biltillsynet si noe på dette. Jeg fikk bilen min godkjent med 2grader feil camber h og v side foran april 2007. Så lenge du har 4hjuls kontroll og bekreftelse fra verkstedet om at det ikke er justerings muligheter og tuv pappirer. skal ikke dette være noe problem. lykke til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Har sånne tårnlager selv, funker fett med justeringa.. Men har ikke fått de til helt enda, sliter med at lageret er altfor fastlåst når jeg svinger, så fjøra vrir seg istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå