JonEldaR Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Fikk akkurat en ulyd under bilen når jeg var ute å kjørte i sta.. det er en slags vibrering der det er noe som slår oppi under bilen.. det kommer omtrent fra under håndbrekket en plass så litt under bilen.. å det kan virke som om det kan være et feste som går på stangen/staget selve girspaken er på noen som har opplevd noe lignende?
SofaKingFresh Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 Det er ikke hardy'n da? Er det sånn dunking fra cirka midtmellom forsetene? Har samme på min bil.
Hoem Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 For å få det helt sikkert så bør du få den på bukk og se under, jeg vil tippe på hardy/kast i mellomaksling selv, men er lyden konstant i alle hastigheter/turtall ?
JonEldaR Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Skrevet Juni 27, 2008 skal sta å skru på bilen nå snart å se.. lyden kommer bare i lav hastighet under pådrag.. når jeg kjører i større fart merker jeg ingenting..
JonEldaR Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Skrevet Juni 27, 2008 da har jeg nok lokalisert problemet.. det er T-Leddet som bider sammen der mellomakslingen er delt.. lagrene som er slitte og derfor blir det kast i koblingen som forårsaker vibrasjoner bort i understellet! da er det bare å skaffe ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå