e34power91 Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Kjøpt meg Bmw E34 520i 1988mod, så tenkte eg skulle legge ut noken bilde Har planer om å oppgradere litt, kjøpe lykter med kvite blinkers bak, AE lykter frame, M5 interiør osv nokon so har nokre synspunkt? Har forestten ein feil med motoren og, den går bare på 5 av 6 sylindere, har testa plugger og sjekka om det er bensin, da e da, kjørte komptest, var ikkje komp på siste, er det da topp eller vippearm som er problemet? kan det vere noko anart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Velkommen til Norges største BMW forum . Og gratulerer med en pen E34, ser veldig fin ut for alderen . Liker planene dine, men kjøp deg heller et senkesett i stede for AE lykter. Er håpløs kvalitet på AE til E34, og er heller ikke så pent. Her har du et par bilder av min forrige BMW etter 6mnd med disse lyktene. Var bare å få skudd de av . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34power91 Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 såg noko svake ut dei ringane dar ja ja, tenkte eg sko senka 60\40, men er spendt på om eg må valse bak, på grunn av breiden på dekka bak, har 19'' med 265 breide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Så fin ut den DE lykter foran eller gule som jeg selv driver tenker mye på selv kunne kansje blitt fint. Ville vurdert kansje blanke, hvite eller orange/sorte baklykter. Kjør iallfall samme stil foran og bak på lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34power91 Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 tenkte eg sko ha den typen, mest mulig ''orginal'', med lett soting i blinkersane, sånn so eg har frame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Så meget bra ut! Senk så blir den flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34power91 Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 ja, ska senka, men har bere ei lita pingle lønn nett no, so er litt kort på pengefronten men så snart eg får penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå