AlXz Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Hey! Har litt rust jeg skulle fjerna fra diverse ting.. Bl.a. karosseri deler. Det jeg har tenkt til å gjøre: 1. Pusse vekk rust med sandpapir 2. Vaske/rense med et el annet (isopropanol feks??) 3. Grunne med "rustfjernings-grunning" 4. Lakke, så klarlakk etter det igjen. Noen tips / anbefalinger av ting som bør / ikke bør gjøres her?? Hva bør jeg rense med, osv..? Når dette først skal gjøres vil jeg gjerne at det skal holde en stund, så bør gjøres ordentlig Derfor jeg trenger tips / anbefalinger. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Svare folk på andre tråder bør det gjerne gjores ordentlig også?, eller? Selger dere delene osv er det folkeskikk å gi beskjed.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Svare folk på andre tråder bør det gjerne gjores ordentlig også?, eller?Selger dere delene osv er det folkeskikk å gi beskjed.... ??? Mener jeg svarte deg på spm. om eksos.., men beklager misforståelsen siden du ikke har sett noe svar.. Om jeg selger noe sier jeg seff. fra i salgstråden om det.. Hittil har det kommet noen bud.., ikke noe mer enn det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå