Halvor89 Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Høpp. Var en tur hos carlhaakon istad når han kjørte diagnose på 328en og syns det var en god idè å kjøre diagnose på ISbilen og :oP Fyrte på og fikk opp feil på: Airbag, Motor(innsprut els) og på body electronics (ellno) Programmet vi brukte var carsoft. Jeg sletta alle disse feilmeldingene og kjørte diagnose på hver enkelt ting før jeg kjørte en komplett diagnose igjen på hele greia. Alt stod nå på "OK" Kjørte en tur etterpå og syns på en måte at bilen gikk bedre. Litt forskjell på draget. Kan dette stemme eller er det bare jeg som innbiller meg noe ?
KalMar Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 kan stemme det at den gikk ber... kan være at bilen hadde gått i nødmodus på grunn av den motor (innsprut) feilen og dermed ikke gikk med opptimal blanding...
Halvor89 Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Skrevet Juni 29, 2008 kan stemme det at den gikk ber... kan være at bilen hadde gått i nødmodus på grunn av den motor (innsprut) feilen og dermed ikke gikk med opptimal blanding... Oki. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå