Lokketor Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 selger prosjektet mitt enten komplett eller i deler. bilen er helt komplett men demontert pga rustsveising. men har ikke tid eller råd til å fullføre bilder i prosjekt-tråden. link i signaturen. mvh tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 pm sendt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 intr i motoren din jeg.. og interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Selger du de shadowlinebaklysa med hvite blinkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løseth Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 hvor mye skal du ha for hele prosjekte?med interiøret,motor å hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 er lite på forumet og har en mobil som virker når den vil :S men svarer så godt jeg kan har en som mest sannsynli kjøper alt. legger ut her vis ikke han tar det. send gjerne spm på 95076440, bedre det mvh tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 jeg kjøpte alt:) tar imot bud for de baklampene:) da jeg allerede har ett par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 jeg SKAL ha de baklampene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 De vil jeg og ha, men ser for meg at de havner hos Morty Uansett, de hvite blinkerne kommer i produksjon igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Han skulle ha en god slant for lyktene slik jeg forsto det på han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 De er jo verdt sin vekt i gull inntil de starter produksjonen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 de starter nok ikke den produsksjonen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Hej Knut! Tack för ditt enorma intresse! Vi hoppas kunna tillverka de blinkersglasen snart igen, vi har dock haft ont om tid vid sidan om våra dagliga arbeten och dessutom svårt att få till tid i maskinerna vi tillverkar produkterna. Jag tackar för ditt engagemang och din uderskriftslista, man ser tydligt att det finns ett intresse, och vi ska göra vad vi kan för att få till stånd tillverkning. Återkommer på hemsidan och vi kan tillkännagiva datum snart. För försäljning till Norge är det enklast att göra en leverans, där en kontakt person sedan ombesörjer utskicken till respektive beställare, dvs en sambeställning. Mvh Mats Kinnby Kinnby Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå