Remi320d Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde noen som vet ca pris på dette reg på våres skilter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 orginal bil? Det sitter 325 E36 gearkasse på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 men etter godkjenning osv da? ca tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiceB Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 ca 36k...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 ok, tror du denne går fint gjennom godkjenning om den er som det sies? jeg vurderer å kjøpe den... å ordne skilter neste år etter vintern.. prøve å prute litt seff, men tror dere det er bra kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Ja, bare bytt baklykter og monter sideblinkers min vurderes også solgt forresten http://www.garaget.org/?car=63884 vist interesse, gi en pm. Men ligger en del over denne i pris til infor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 ok, tror du denne går fint gjennom godkjenning om den er som det sies? jeg vurderer å kjøpe den... å ordne skilter neste år etter vintern.. prøve å prute litt seff, men tror dere det er bra kjøp? Går ann å reise å se på denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 jeg tror nok jeg må det gitt! han hadd alle papirer klart osv.! vært å sjekke dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 tenkte litt på denne selv, men tviler stert på km stand , en bil som har gått så lite skal vere som ny, skinnet skal ikke vere sprukket slitt osv, avgiften blir ca 53 000.- en jeg kjenner solgte nettop en slik bil for 80t i trondheim, 89mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 tenkte litt på denne selv, men tviler stert på km stand , en bil som har gått så lite skal vere som ny, skinnet skal ikke vere sprukket slitt osv, avgiften blir ca 53 000.- en jeg kjenner solgte nettop en slik bil for 80t i trondheim, 89mod Må si meg enig der. Så er jeg blitt lei selgere som sier bilen er strøken. ALLE ser at denne ikke er det. Masser med riper i front fanger, steinsprut osv, og da er den ikke det. Strøken, er STRØKENT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13967350&sid=xz8rfbNreYJ662847&WT.svl=Bildenoen som vet ca pris på dette reg på våres skilter ? engangs avgift +mva kommer på 53000 http://www.toll.no/templates_TAD/Regist ... anguage=NO veit ikke om dette er med toll inn i landet eller ikke.. er ikke spesielt billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 takk folkens, jeg skal ta kontakt med han.. men får jeg den ned til godt under 40 er den verdt det vel? om km stand er garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 jeg skulle få den for 38t tror jeg det var. men eid av eldre person osv har jeg liten trua på,du må jo koste på denne nye skiver. lakkering av front nytt ratt osv, men det trenger ikke å koste så alt for mye, litt rart at den allerede har hatt to eiere i norge og selges til den prisen men for all del har jeg bodd i nærheten skulle jeg sjekket den ut tvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 SKEPTISK Til mr Homer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 begynner å bli skeptisk selv... så jeg får høre meg litt rundt, å ha med meg en bmw spesialist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå