Bombtrack Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Hei Har vanlig hengerfeste fra før, og vurderer nå å få tak i avtagbart istedet. Noen som vet om man bruker samme fester? Trenger vel ikke nytt ledningsnett? Hvordan vil det bli med bakfangeren, er jo kuttet ut en liten bit akkurat der kroken kommer ut...men må kanskje kuttes ut til avtagbart også? Hvis jeg evt. finner ut at jeg skal fjerne kroken for godt, må man forsterke med ett eller annet der hengerfeste har stått? Ble mange spørsmål her nå..men håper noen vet noe om dette
Tommy Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Du bytter ut hele "bøylen" med den faste kroken på, i en ny bøyle med avtagbar krok på. Hullet etter den faste kroken bør stemme overens med der den avtagbare kommer, men den trenger kansje litt mere plass, for å komme til mekanismen for å løse den fra bilen. Skal du fjerne kroken, så er det bare å demontere den, å ferdig med det. Det skal ikke settes inn noen "forsterkninger" Lykke til
Bombtrack Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Skrevet Juni 29, 2008 Takker for svar! Må vel kanskje få tak i ett avtagbart da. Har ikke hatt tid til å se på hvordan det er festet, men er det mye arbeid å bare fjerne det? Har egentlig ikke bruk for krok på denne bilen, så hvis det er rimelig enkelt så går det jo ann å montere det igjen hvis man må ha det.. Blir så mye penere uten Hørte snakk om at det ble fjernet noe slags forsterkning når man ettermonterte hengerfester på E39, men det kan jo bare være BS da..
ChrZZ Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 hey! Jeg fjernet nettopp mitt normale hengerfeste igår på min bil, og det var festet enklere enn jeg trodde. Jeg var klar til å begynne å kutte/skjære jeg.. Hengerfestet på -min- bil (E46) så var hengerfestet festet i kollisjons-"dingsene" som går inn i støtdemperen i bakfangeren. Disse kommer man til ifra bagasjerommet (under innlastningsdekslet). Så må hele bakfangeren av for å få den av (klips i hjulbuen i tillegg), og voila!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå