Sveddi Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Handlet meg ny e39 igår. Gikk fra sedan til touring shadowline. Foreløpig virker bilen som ett greit kjøp synes nå jeg. Noen planer har jeg for denne som å sette på M5 fanger,hvite blinklys og sote vinduene bak på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Grattis med en fin E39 Touring ser det ut til . Facelift nyrer er også en veldig fin og riktig oppgradering. Har forøvrig et sett med orginale baklykter med hvite blink du kan få kjøpt, da jeg nylig skiftet til Facelift . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Flott bil! Er selv på utkikk etter svart touring med shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Hvilken pris du ser for deg da for lyktene? for han jeg kjøpte bilen av har bare skiftet til hvite blinkers framme han. Hva er forskjellene på de nyrene jeg har og faceliftnyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Flott bil! Er selv på utkikk etter svart touring med shadowline. Takker, er fornøyd med bilen den dagen jeg har hatt den ja...hehe. lakken er det en del riper i, får se hvordan den blir etter litt polering og fargestift. vet det står en shadowline rett utfor stavanger som er fin og se på også, som jeg også vurderte eneste jeg reagerte på er at den ristet veldig på rattet når du passerte 80- 90. Hun som eier den sa at det kun var på sommerdekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Hva er forskjellene på de nyrene jeg har og faceliftnyrene? Prefacelift Facelift Kansje ikke de beste bildene, men litt kaftigere ramme rundt på Faceliftnyrene. Sender deg en PM ang. lykene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå