Bimmerhansen Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Vurdere å selge min 1996 mod z3 roadster. Bilen er hellrot (Rød) med sort interiør, riktige farger link til bilder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 912#bilder fler bilder http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1954634 Påkost: Bilen har trillet 134.000km og har nylig blitt påkostet alt for mye. Total overhaling av forstilling med nye foringer, fjører, endeledd, opphengskuler osv. KN-innsattsfilter Girkasse er utrolig tight og fin. Tak: Kallasjen er meget fin og bakruta er helt ny. Interiør: Elektriske sorte skinnseter i meget god stand(litt slitt på standarplassen på førersetet). M.tech gulvmatter M.tech Skinn girkule M.tech Fotstøtte M.tech alu pedaler M.tech gulvmatte i bagajserom Kromringer rundt instrumenter Kromringer rundt betjeningen av varmeapparat Krom rundt dørhåndtak Krom runft låseknappen Krom SRS AIRBAG merke på rattet Krom Dimmebryter på lys Utvendig: 18.toms Sommerfelger(med noen småskader) Rieger frontleppe Kromma veltebøyler Delvis oppigjenlakkert(proffjobb) Bilen fremstår som meget hel og pen og bør ses og prøves. Send pm eller mail så svarer jeg så fort jeg kan og bilder sendes over. Legger ikke ut bilder her, da blir det som regel veldig mye offtopic. 41609092 och_89@hotmail.com Første med 145.000 får den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Off-topic? Dvs, negativitet om bilen? Hvis det er positive ting om bilen, så gir det deg jo bare flere gratis-Bumps? Ser ikke helt grunnen til ikke å legge ut bilder nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 joda er sant det.. får nok bare positive kommentarer om den, har fått masse av det her før, men orker ikke en salgstråd for folk som kun er inntrisert i å spørre om hvor jeg har kjøpt deler, eller hvorfor jeg har oransje blinklys. Ønsker ett serriøst og ryddig salg. Så de som har penger og innteresse ringer, eller tar kontakt, Har solgt to bimmere her før, så syntes det er best sånn.. Bilder kan sendes hvis ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 noen som kan hjelpe meg med å legge ut noen bilder?;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 bilder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 912#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 takk:D Ingen som vil ha konge-sommer og vinter bil? Kan bytte mot e36 coupe med 6èr, helst 325 eller større.. Eller annen bimmer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 tar innbytte i e36/e46 coupe med 6`r Sierra, e30 eller noe annet gøy til vinters:D Bud på bilen over 140 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Vurdere å selge min 1996 mod z3 roadster.Bilen er hellrot (Rød) med sort interiør, riktige farger http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 912#bilder Påkost: Bilen har trillet 134.000km og har nylig blitt påkostet alt for mye. Total overhaling av forstilling med nye foringer, fjører, endeledd, opphengskuler osv. KN-innsattsfilter Girkasse er utrolig tight og fin. Tak: Kallasjen er meget fin og bakruta er helt ny. Interiør: Elektriske sorte skinnseter i meget god stand(litt slitt på standarplassen på førersetet). M.tech gulvmatter M.tech Skinn girkule M.tech Fotstøtte M.tech alu pedaler M.tech gulvmatte i bagajserom Kromringer rundt instrumenter Kromringer rundt betjeningen av varmeapparat Krom rundt dørhåndtak Krom runft låseknappen Krom SRS AIRBAG merke på rattet Krom Dimmebryter på lys Utvendig: 18.toms Sommerfelger(med noen småskader) Rieger frontleppe Kromma veltebøyler Delvis oppigjenlakkert(proffjobb) Bilen fremstår som meget hel og pen og bør ses og prøves. Send pm eller mail så svarer jeg så fort jeg kan og bilder sendes over. Legger ikke ut bilder her, da blir det som regel veldig mye offtopic. 41609092 och_89@hotmail.com Første med 145.000 får den- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Her kommer noen nye bilder http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1924912 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 salget haster litt.. så kan gå ned i pris.. akkurat eu-godkjennt med 0 feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Ble nytt håndbrekk i dag, sko og greier.. nye bakhjul, og rustfritt eksos... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg