kimbru Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Har gått å tenkt lenge på hvilken front jeg skal ha på e46 sedanen min, og har kommet frem til at en M-Tech II front vil se best ut. Vet noen hvor man kan få denne til en bra pris? kommer denne i glassfiber eller plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 GS-bildeler & Koed selger disse. Regner med du selvsagt skal ha original? Denne er laget i plast. Glassfiber kan bare ta seg en BOLLE. Både i kvalitet og tilpassning. Husk også å bestille: - monteringsbraketter for M-tech II - bremsekanaler for M-tech II - grøftelykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 http://www.stimport.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=26&products_id=72 Bra kvalitet på den her Ikke på lager akkurat nå, men mener den kommer inn igjen ganske kjappt.. Den er iallefall på vei i posten en plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 takk for rask hjelp =) hehe, ja tenkte meg at plast var tingen.. den fageren på gs-bildeler og koed, er disse orginal? ser de har to forskjellige m-techII... En under DIVERSE STYLING og en under ORGINAL.. Antar den under diverse er kopi, og den andre orginal? er ihvertfall VELDIG stor priskforskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Original skal vel koste rundt 45-5500,- tenker jeg.. Hvis det er som du sier forskjellige priser hos GS, så er nok den ene uoriginal ja. Ang passformen på den uoriginale, så vet jeg ikke hvordan den hos GS er. Normalt så er uoriginale fangere dårlige i passform, men kan være denne er av kvalitet. Anywho, jeg har alltid stolt på originale fangere, og skal fortsette med det! Leser så mye om at "det er bare å tilpasse ditten og datten for å få den på". Jeg er mer interessert i at alt går som hånd i hanske, og det får man med originalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 ja enig med deg der, orker ikke noe tilpassninger.. det blir for dumt.. jeg må prøve å finne ut om det er forskjell mellom den gs selger og den st-import selger. så sender de begge en mail og hører=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 90% sikker på at det er samma fangeren, kan finne det ut asap.. Edit : Ifølge daglig leder i St-import skulle det vere samma fangeren ja, på lager om ca. 14 dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 ok, det hørtes jo flott ut isåfall, men ser at ikke tåkelys følger med, ser ikke hva st-import skal ha for dette, vet noen det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 3600 med tåkelys Dette er billig, koster egentlig 1500 for tåkelysa! Prisen er også inkludert frakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 2590,- betalte jeg.. bestillte min her http://quality-autoimport.no/storefront ... newsb&id=3 ringte dem idag og hørte om de hadde den inne, det hadde de. Glemte å spørre hvor mange da jaja dette skulle vist passe akkurat som orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå