lunde Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Bilen er kjøpt for 11 måneder siden etter og har blitt eid av 3 andre eiere i norge og 1 i tyskland!Jeg er veldig fornøyd med E36 sålangt selvom dette er min første BMW Litt info: 1994 320i coupe Brokatrot metallic 185000 km Impotert i 97` Utstyr: Elektriske speil Elektriske vindu Nedfellbart baksete Tåkelys Servo Abs Airbag M-tech Sportsunderstell Soltak Lyspakke Svart Skinn M-Tech med armlene Hattehylle med solgardin + Styling: -m3 front -DTM list -Elektriske m3 speil med varme -M3 baklykter -M-Tech Sidelister Ellers: Bilen har orginalt M-tech sportsunderstell,men skal byttes ut med enten Bilstein B10 eller Fk justerbart,Hele understellet er tectylert og og flere foringer er blitt byttet Felger: Orginale smidde BMW Motorsport Doble spoke Framme:7.5"x17 Bak:8.5"x17 Dekk: FRamme:Nankang ULTRA SPORT NS-2 235/40-17 Bak:Nokian NRY 235/40 17 Vinterfelger: Orginale BMW Reserve felg: Orginale smidde BMW Motorsport Doble spoke 7.5"x17 med Nankang ULTRA SPORT NS-2 225/40-17 Planer: 97 Grill ( er litt usikker på om jeg vil beholde den gamle) Gt spoiler( har den liggende) -M3 Skjørter -M3 Bakfanger -Bilstein B10 eller Fk justerbart -Gt splittere -Eisenmann Bakpotte Polere bilen hos Sørlandsparken Bilpleie AS Valse hjulbuer og Space ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 `Blir gøy og se hvordan denne ser ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 her er noen bilder vi tok Senking trengs og kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Oi oi oi! Helt perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringels Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Sinnsykt rå bil...Likte spesielt felgene Tøff farge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Sinnsykt rå bil...Likte spesielt felgene Tøff farge!! motorsport felge som e tingen Mine gamle, veldig pene og med gode dekk foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Fått montert svart skinn interiør idag Ble bra:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Fin bil dette. Bra at du går for orginale felger. Gjør seg godt sammen med M-tech Neste gang ruller du også opp vinduet før du tar bildene hehe Hvor i Vest Agder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Takk for det:P Liker orginal felgene veldig godt! Bor i mandal:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Kul bil og kule bilder fra sandtaket. Men du glemte å lukke vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 bare ikke sladd i stykker denne også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Er jo samme bilen din tosk ..Kødda bare med deg Skal huske og lukke vinduet neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Hvor mye burde jeg senke bilen får og få riktig stuck på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Så mye som mulig Skal du ha noe fremkomlighet igjen, eller er det ikke så nøye? Blir bra med 7-8cm foran og 3-4cm bak syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Skal jo brukes ,men tror bilstein 60/40 skal på sammen med senkeskåler, samme som superbeetle sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå