saevik Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 du spør etter meninger, så jeg deler min: ikke kjøp noe billig kopi til en m3, bbs ch (challenge) er oppbrukt mener jeg, lemans og csl felgene er jo konge! og hvis du formodning er int i bbs rx 17" har jeg 6stk liggende... det var mine meninger Bare hyggeli at dere vil si deres meninger, venter på fleire;)
Yahn Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Jeg har valgt utradisjonelt (min M3 på bildet, og jeg ser jo nå at litt senk hadde gjort seg). Ellers så er vel AC-Schnitzer Type III en av mine favoritter...
saevik Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Jeg har valgt utradisjonelt (min M3 på bildet, og jeg ser jo nå at litt senk hadde gjort seg). Ellers så er vel AC-Schnitzer Type III en av mine favoritter... Ja min og skulle hatt seg en senk, men siden resten av bilen er orginal so følger eg det at eg ikkje kan "ødelegge" dette, men felger er noe som ein ikkje kan motstå Har tenkt litt på Ac-schnitzer, men av den gamle typen.. Bestilte no meg Gt leppe no ista som skal på Noen som har fleire bilder så berre sleng dei ut;)
opt Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Skal du bruke bilen aktivt(bane o.l.) får du ikke bedre enn de du har, dog er de som kom med cab penere(bilde 2 av JE Motorsport side 1). De er de letteste og sterkeste. Merker god forskjell hvis du går opp til 18. Jeg hadde 18" BBS CH på min og har nå 17" m3 cab felger. Angrer ikke et sekund selv om 18" er finere å se på. Det jeg prøver å si er at du først må bestemme deg for om du vil satse på utseende eller prestasjon. Min favoritt i 18" er OZ Mito som vist, men de koster 28 lapper uten dekk og egner seg nok best til å se på. Har du penger til 2 sett med felger kan du kjøpe deg et fint "showsett" i 18" og sette på R-dekk på de du har. Disse er de letteste jeg vet av i 18", OZ Ultraleggera, finnes i flere farger og koster ca 15 lapper med bra dekk.
JE Motorsport Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Helt enig med opt, vil du ha 18" for show eller 17" for go. Det er nok det viktigste å finne ut av Her har du et par råe 19",hvis du bare skal smyge rundt
saevik Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 Skal du bruke bilen aktivt(bane o.l.) får du ikke bedre enn de du har, dog er de som kom med cab penere(bilde 2 av JE Motorsport side 1). De er de letteste og sterkeste. Merker god forskjell hvis du går opp til 18. Jeg hadde 18" BBS CH på min og har nå 17" m3 cab felger. Angrer ikke et sekund selv om 18" er finere å se på. Det jeg prøver å si er at du først må bestemme deg for om du vil satse på utseende eller prestasjon. Min favoritt i 18" er OZ Mito som vist, men de koster 28 lapper uten dekk og egner seg nok best til å se på. Har du penger til 2 sett med felger kan du kjøpe deg et fint "showsett" i 18" og sette på R-dekk på de du har. Disse er de letteste jeg vet av i 18", OZ Ultraleggera, finnes i flere farger og koster ca 15 lapper med bra dekk. Takk for svar:) Er dei som er på bilde 2 side 1 eg har på bilen pr.idag.. Bilen skal aldri på bane så akkorat det med veigrep etc. er ikkje det viktigaste.. Bilen skal brukes til å kjøre rundt å sjå bra ut;) så godt mulig det blir 18 eller 19" Takk for informajson og bilder..
saevik Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 Helt enig med opt, vil du ha 18" for show eller 17" for go.Det er nok det viktigste å finne ut av Her har du et par råe 19",hvis du bare skal smyge rundt Ser bra ut ditta, men skal tru om det blir like bra om ein ikkje senker bilen..Har lyst til å ha org. understell..
Sevenord Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Bilen ser 100x freshere ut etter at fronten legges noen saftige cm nærmere bakken. Ser rett og slett trasig ut original, no offence. Hadde min original og det ergret meg HVER dag. Grunnen til dette er at hjulbuene er lavere bak, slik at det blir originalt mye mer luft over fordekkene. Det ser ut som den går på stylter selv om den ikke gjør det
opt Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Skal du bruke bilen aktivt(bane o.l.) får du ikke bedre enn de du har, dog er de som kom med cab penere(bilde 2 av JE Motorsport side 1). De er de letteste og sterkeste. Merker god forskjell hvis du går opp til 18. Jeg hadde 18" BBS CH på min og har nå 17" m3 cab felger. Angrer ikke et sekund selv om 18" er finere å se på. Det jeg prøver å si er at du først må bestemme deg for om du vil satse på utseende eller prestasjon. Min favoritt i 18" er OZ Mito som vist, men de koster 28 lapper uten dekk og egner seg nok best til å se på. Har du penger til 2 sett med felger kan du kjøpe deg et fint "showsett" i 18" og sette på R-dekk på de du har. Disse er de letteste jeg vet av i 18", OZ Ultraleggera, finnes i flere farger og koster ca 15 lapper med bra dekk. Takk for svar:) Er dei som er på bilde 2 side 1 eg har på bilen pr.idag.. Bilen skal aldri på bane så akkorat det med veigrep etc. er ikkje det viktigaste.. Bilen skal brukes til å kjøre rundt å sjå bra ut;) så godt mulig det blir 18 eller 19" Takk for informajson og bilder.. Surra litt med bildene, mente at de på bilde 1 av JE Motorsport var penest, de på bilde 2 så jeg jo at du hadde. Skal du ha org understell vil det subbe fortere med litt brede felger, altså du kan ikke ha felger som bygger helt ut til skjermkanten. 8,5x18 et 35 f.eks. vil subbe både foran og bak, kanskje det går bra med små dekk, men 225/40-18 går ikke. Anbefaler deg å prøve ett sett med 18" på bilen før du kjøper.
saevik Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Opt skrev: Surra litt med bildene, mente at de på bilde 1 av JE Motorsport var penest, de på bilde 2 så jeg jo at du hadde. Skal du ha org understell vil det subbe fortere med litt brede felger, altså du kan ikke ha felger som bygger helt ut til skjermkanten. 8,5x18 et 35 f.eks. vil subbe både foran og bak, kanskje det går bra med små dekk, men 225/40-18 går ikke. Anbefaler deg å prøve ett sett med 18" på bilen før du kjøper Saevik: Såg du at eg hadde dei felgane på bilde nr 2? hehe, då lurer eg på korleis du får til det? Har akkorat hentet bilen i tyskland så har verken bilde eller skilt på bilen enda;) Hm, må kanskje finne meg noen felger som kan passe da å prøve på bilen får å se hvordan det blir før eg evt bestiller noe..
opt Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 He he, så ble kanskje feil uttrykk, oppfattet at det var slike felger hvertfall. Tror det kan være greit å prøve først ja.
saevik Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 He he, så ble kanskje feil uttrykk, oppfattet at det var slike felger hvertfall. Tror det kan være greit å prøve først ja. jepp, såg ein annen tråd her på forumet som skulle selge noen CSL felger.. Han kjørte med 245 dekk og dei gjekk rett på bilen. (18")
Springsteen Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Alpina er ikke så dumt synes jeg men du ville ha 18'' eller mer "bling"?
saevik Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Tror ikkje det blir større en 18" kan bli for stort og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå