Fixfax Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Klarte og gjøre mine skeive da jeg tok dem av, og rett etter det klarte jeg og kjøre over dem, så trenger noen nye :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 er det denne? Låseliste , krom (modeller til og med 9/87) www4066 NOK 132,00 / NOK 165,001 Kjøp stk 1985mod e30 2 dr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Send mail til geir@koed.no så finner han det til deg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 utifra dine beskrivelser i første post går jeg utifra at det er snakk om listene på siden av bilen. Den du har nevnt i post nr. 2 er kun låselisten til sprenglisten som er rundt frontruten din. Beklageligvis er dine beste sjanser å gjøre som Frode_E30 sier, brukt med andre ord. Chrome listene begynner uheldigvis begynner og gå ut av produksjonen. Jeg syntes dette er utrolig kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå