Gå til innhold

1982 525i/M535iA 16000,-


MrMoflag
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge godbilen da jeg ikke har tid til å sette den i den stand den bør være i.

Endel nytt: hovedlys, blinklysglass foran, panserhevere, panserhegsler, batteri, starter, LMM, pluggkabler/plugger, fordelerlokk og rotor, nye racing-skiver + klosser foran medflg, tenningsgiver, motortemp-føler, gulvmatter, olje+filter girkasse, tårnlager bak, traversforinger, kardangoppheng, bagasjeromspakning( ikke limt, med tanke på omlakkering) + sikkert mer jeg ikke kommer på i farten...

Mangellapp på periodisk:

Bremseskiver foran (medfølger), dårlig parkbrems, løs snekke (bærebro bør byttes i.o.m. at snekka er festet i den), feiljusterte nærlys, høyre nedre opphengskule, ikke papirer på senkesett, støtdemper høyre foran defekt, ulik dekk dim, løst sete foran (bare en bolt som mangler), ett skadet bilbelte bak.

Ble også bedt om å forevise på trafikkstasjon ifbm senkesett og dekk (er jo bare å montere originale dempere og fjærer + dekk og vise på nytt, så slipper man biltilsynet). Ikke godkjent ombygd.

Egentlig ikke så mye jobb å få den godkjent, når man ser på mangellappen, men jeg har ikke hverken tid eller lyst til å skru bil akkurat nå.... De andre tingene som feiler kan jo tas over tid.

Ellers så kan jeg nevne at lakken nok har sett sine beste dager, vindusheisere foran bør byttes, er en hever i takluka som er knekt (deler medfølger)sentrallås utkoblet pga fusk, samt at det tikker noe fra kamaksel. + litt rust i bagasjerom og innerskjermer. Kanalene og jekkfestene ER rustsveiset, samt venstre side i motorrom, høyre side påbegynt. Mangler sideskjørtene. Tror jeg har fått med det meste av betydning.

Er ellers en god og pålitelig bil som starter og går (meget godt) når man trenger den.I daglig drift. Motor bruker ikke olje/ bra stand, borsett fra kam. Selger med tungt hjerte til noen som kan ta vare på denne klassikeren, som om ikke så lenge er veteran. Årsavgift betalt (venter på fortsatt på oblatene....)

Førstemann med 16k får bilen på dagen........

Utstyr

Alu. felger

Diffsperre

El. just.speil

El. vinduer x 2

Just. ratt

Kurve/tåkelys Radio/CD

S./V. hjul

Sentrallås

Servo

Sportsseter

Sportsunderstell

Selger: Marius

Tlf 95093480, epost: mrmoflag@start.no

8762 Sleneset, Nordland

62qjmwnflnng9fqvkwk4.jpgfvjictb5l7wpngsti17l.jpg0byl892989f26s5kyscz.jpg13daw9t7wzjstmesoa0h.jpgsnvgr8x0rp1sl2s8vxyk.jpgsul6lr78eegucbbpx3kb.jpgem3yaghzbksbw5fi4bh0.jpg7m2l17viqpnzzwy8bfq0.jpg3la8hinuuut6vw9p3u2x.jpguxsxdlrry8q6hcysj2vj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...