Jump to content

Skifte ventil og stempel?


|Ole|
 Share

Recommended Posts

Er dette en hard jobb på m20? Har en knekt ventil og eit skada stempel, er og skeptisk på nokken små hakk på toppen der den knekte ventilen satt...

Link to comment
Share on other sites

Ganske likt som på andre motorer. Ting du bør sjekke er vippetøyet og kamaksel for skader,monter ny ventil i ventilstyring og mål slakk med måleur. Slip ventilsetet.Bruk sigarett-papir mellom setet og ventilen,avslutt med lekkasje-test.

Viss stempelet ser bra ut forutenom hakka,puss ned ujamnhetane og mål høgda på stempelet på ØD (måleur) i forhold til dei andre for å sjekke om råde el kryssbolt har tatt skade.

Sjå etter sprekker(både på stempel og topp) og puss ned ujamnhetane på toppen også. Ujamnheter bygger opp sotavleiringer og forstyrrer turbulensen.

Det er egentlig opp til deg kor mykje arbeid du vil legge i dette,for det er fleire ting en bør vurdere å gjere men dette er vel det minimale du bør gjere..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...