Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på å få gjort innkjøp av en sen modell av e38 i begynnelsen av neste år. Blir da en 2001-mod, med mest mulig utstyr. Enten 730da, eller 728ia

Pga dårlig utvalg kommer jeg nok til å importere en fra Tyskland, der de jo også er bedre vedlikeholdt og kjørt enn her i Norge. Vil finne meg en norsk importør som har tilgang på verksted, slik at jeg kan kjøpe med garanti.

Kommer til å kjøpe den mest mulig orginal (kanskje m-pakke, om jeg finner), og har da planer om å ta en vår-tur til Tyskland for å oppgradere den litt. Spesielt felger og dekk. Kjører da ned på noen stygge stålfelger, som jeg kan kaste, og kjører hjem på nye sko :)

Spørsmålet mitt er da... Er prisene i Tyskland merkbart lavere på vedlikehold og mekaniske oppgraderinger? Tenker på foringer, forstilling, evt lykter osv... Generelt alt av slitedeler. Er det mye å spare på å få slikt gjort der nede?

Noen som har noen erfaringer/råd/tips om dette?

Skrevet

Høres bra ut! :) Noen anbefalinger til hvor man kan dra for noe slikt? Er prisene såpass lave, at man kan gjøre sånt på merkeverksteder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...