mutexA Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Med display som funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 jeg har en orginalradio til e34, bavaria c III heter den, instruksjonsbok medfølger. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutexA Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Ja, akkurat den ja..Men neeeeei, ikke be meg om bud a! Gi meg noe å gå på, aner ikke hva den er verdt jeg!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 hehe tja si en 300- 400 så har du fått sånn sirka peil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutexA Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Fant ut at jeg egentlig er ute etter Bavaria Professional RDS enheten. Men har PM'a deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutexA Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 Er det ingen som har en slik liggende? Det var da helst en Bavaria Professional RDS. Det koster å ty til turtall for å få noe godlyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knholte Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 hei har en bavaria c professional rds m. original forsterker den er din for 500,- har den på jobb i tomter mvh knut tlf 69922048 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå