OleBing Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Pen 320 coupe med mye utstyr selges! sort sportskinn. Nye Hartge classic replica 8,5 og 9,5 19" sommerfelger, med nye 235/35 og 265/30 dekk godkjent i vognkort. M3 speil, M3 list på bagasjeromslokk, M3 frontfanger og Rieger bakrutespoiler. Proffsotet vinduer rundt om (gjort i mars) . Norsk bil (Tronrud bil). Fullt servicehefte. nylig tatt service! Lenge til neste service (20 000km). Bør sees og prøves! Nye fjærer fremme(bakfjærer følger med) 40/40 senking. Utrolig kjørekomfort. Liten bungel rett under døra på førersida. Var så heldig at jekken knakk:( Pris kan diskuteres ved lynrask avgjørelse. Innbytte i annen bil kan være av intresse. Pris: 199 000,- KM: 134500 Står i Nordland (Mosjøen) Årsmodell 2001 (første gangs reg. i 2000) Karosseri: Coupe Kjøretøygruppe Personbil Motoreffekt: 150 Ant seter 5 Farge Sølv metallic tlf: 92820789 Flere bilder finnes på autodb.no AutoDB-kode: 1928019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morwik Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Jeg har aldri forstått poenget med å skrive bare AutoDB/Finn.no-koden, og ikke heller bare lime inn linken? Kall meg vanskelig, men hey - hvor vanskelig er det faktisk å lime inn en link? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... st=1928019 Fin bil, lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleBing Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 hehe men så er ikke dataferdighetene mine 100% heller da..men du får ha takk for hjelpen..da slipper jeg jo det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Meget fin bil! har sett på denne å vurdert litt...skal ha meg e46. men hvor stor er bulken, eventuelt kan den fikses? vert fint om du kunne legge ut noen bilder til, okså av bulken? har sett anonsen på Autodb, men syns det vart litt uklare bilder har en e36 325 sedan som må vekk først, viss du er intrisert i å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleBing Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Skal å få takstet den i morgen så kan jeg si ifra;) ja har litt dårlig kamera:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 det var fint! vert intresert i å bytte da eller? må få vekk den andre jeg har før noe blir aktuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleBing Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 var å fikk takst i dag..taksten var på 4000,- så ble billigere enn jeg trodde:P men da er bilen strøken:) nei må nok desverre avslå det tilbudet om innbytte..har sett meg ut et par biler som jeg er interessert i:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg