325-turbo-charged Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Har nettop overhalt toppen på min 535i 1989. Fikk alt på plass etter overhalingen utenom 1 stick. Dette sticket går ifra venstre side i motorromet (fra sikrings boksen) Er det noen som vet hvor dette sticket skal være? Finner ikkje igjen plassen dette skal stå. Motoren jager også en del på tomgang, kan muligens være ledningen som gjør dette. Den har også en tendens til å nykke noe ekstremt når jeg er ute å kjører. Skulle nesten tro det var kengeru bensin på den. Er det noen her som har peiling på hva dette kan være? Kommer også en knasende lyd like ved vindusvisker motoren hver gang jeg stopper bilen etter en kjøre tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Jeg kjenner til 3 stk 535, (2 stk 91 mod og 1 stk 92 mod), og alle har et stikk på venstre side som ikke er koblet til noe sted, vet ikke hvilket utstyr dette stikket er beregnet til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-turbo-charged Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Tror kanskje jeg fant ut hva som var feilen. Motoren suger inn falsk luft i slangen mellom luftmengdemåler og gasspjeld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå