Gå til innhold

Polaris Outlaw 500 07mod SELGES


Prodigt
 Share

Anbefalte innlegg

czizubveddqw3vrqn4cb.jpg

Selger min Polaris Outlaw 500, den har gått 20 timer, 1.gangs service utført på verksted etter 10 timer. Ettermontert Nerfbars og Timeteller. (Nerfbars er AC Racing Outlaw Black-Line Pro Pegs, med grått nett, se bilde)

Aldri løpskjørt eller veltet.

Kun brukt på skog/skogsveier og sandtak. Så det er litt riper i plasten etter grus/gjørme/kvister ;-)

Polaris Garanti fra mai 2007. (ATVen er egentlig en 2006modell, men er kjøpt helt ny Mai 2007)

Bilder er tatt rett før 10time, før nerfbars er montert, har flere bilder bare og spør :-)

ATVen kan prøves/besiktes i Arendal

Har hatt et par ATVer og denne vil jeg påstå er en av de absolutt beste, spesielt til skogsveier og sandtak, den har uavhengig hjuloppheng noe som gir den høy bakkeklaring, som igjen fører til at den kommer veldig godt fram og sjelden setter seg fast. Men du kan fortsatt ha det like gøy som med andre ATVer med fast hjulstilling bak. Eneste grunnen til at jeg må selge er pga leilighetskjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på et par ting... pris, toppfart, godt drag, flere bilder, skilt, trim?

Pris: 44000.- Toppfart 120ca Godt drag. JA 4takt. drar som bare det. flere bilder kan ordnes vist intresse. ikke skilt, men kan ha prøveskilter på den. ikke trimmet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...