M3_CSL Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Pen og hel 3,0 CSi godkjent med 745-motor (M30B34MAE [m/turbo]) og 252 hk. Senket, Konidempere, 18" Rial-felger, Falken dekk, intercooler, datasprut, osv. Bilen er så godt som rustfri, kun noen SMÅ blærer på kanten av. bag.lokk.! Recaro stoler, Pioneer stereo m/Bluetooth, osv. En fantastisk morsom kjøremaskin, med moderne kjøreegenskaper, må oppleves! Har tidligere vært eid av skikkelig BMW-entusiast i 15 år, som bygget den om og fikk den godkjent. Vurderes solgt til seriøs entusiast. Pris: 180.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Så du skal selge allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Vakker bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Takk! Det er ikke en bil, det er en BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Da er den solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Sånn seriøst...den råeste bilen jeg noensinne har sett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 og den standard kommentaren; HADDE JEG HATT PENGER HADDE JEG KJØPT DEN! verste er..til og med dama likte bilen..osm igrunn er bilhater av verste sort:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Blir nedtur å ikke se bilen på nordland lengere sykt rå bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Bilen er i Bergen den.... En liten stund siden den var i Nordland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Imponert over raskt salg ! Det er fleire som likar E9 forstår eg. Ser at bilen skal til Sunnmøre. Gler meg til å sjå den i levande live her i området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Ja, jeg har aldri solgt en bil SÅ raskt før! For lav pris?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg