The StigMeister Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Får tilbake vingen ifra lakkering imorgen. Så gikk jeg ut for å se hvordan jeg skulle skru den fast. Men så klarer jeg ikke helt å se for meg hvordan det skal gjøres. Den skal vel festes med skruer ifra undersiden av trunken ja? På bilde nummer 1 ser dere at den fremste skruen burde passe, selvom det skrår? men her på bilde nr 2 og 3, så skjønner jeg ikke mye! Og hva er denne greia som fulgte med vingen? Er 4 slike plast greier? hm
The StigMeister Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 man må vel borre hull for å komme til det flate partiet på trunken?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 De plast greiene seter du i gjengene og tar av dekk filmen på teipen. Så setter du vingen på plass og klemer den godt ned til de sitter på luken, når du da tar av vingen ser du hvor du skal borre. De bilene som jeg har sett med en slik vinge orginalmontert har hatt såpas store hull på undersiden at du kommer greit til med pipe. Mulig noen på forumet med gt eller is-clas2 kan ordne deg et bilde..
The StigMeister Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Da tror jeg at jeg er med Noen andre som har noen innspill?
The StigMeister Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Noen må da ha montert en GT vinge??
MPowered Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Jeg har vingen på en sedan selv... men har ikke montert den. Kan se neste gang jeg er ute om jeg kan finne ut hvordan den er festa
The StigMeister Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Jeg har vingen på en sedan selv... men har ikke montert den. Kan se neste gang jeg er ute om jeg kan finne ut hvordan den er festa Skal montere den imorgen. Vet sånn ca hvordan jeg skal gjøre det. Rart det ikke er noen her inne som har montert en GT vinge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå