635csi Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Selger en tilnærmet komplett 89.mod 320i Touring i deler. Legger ved noen bilder som taler for seg. Kan ta flere detaljbilder ved forespørsel. Soltaket er rustent og høyre baklykt er sprukket. Sender deler rundt i hele landet om ønskelig. Følgende er allerede solgt: - komplett motor(m20b20) m/gir, ledningsnett og kjølesystem - komplett eksos - instrumentpanel - komplett bakstilling - komplett gulvteppe-sett (3 deler) - sideskjørt - bensinlokk - komplett sorte dørsider i skinn - dashbord - De-lykter foran - midtkonsoll - hanskerom - sentrallåsrelè - fjærer/dempere - tåkelykter - 51mm fjærbein foran inkl. caliper/skiver - komplett bakfanger - komplett varmeregister m/vifte - høyre frem- og bakdør u/ruter - tannstang - komplett frontfanger - begge bensinfølerne/målerne i tanken - bensinpumpe - bensintank - viskermekanisme foran Ellers kan jeg nevne at denne bilen, som alle andre E30 Touringer, har 325i understell/bremser. Prisantydning på noen deler jeg har ennå: - Bakluke m/viskermotor og god rute. 700,- - Grønntona ruter. Bud - Travers foran. 600,- - 20mm stabstag foran med gode støttestag/ledd. 400,- - Div deksel/matter i bagasjerom. Bud - Bærearmer foran m/defekte opphengskuler. Bud - Bremsekraftforsterker og hovedsylinder - Komplett pedalsett Pris på andre deler diskuteres ved forespørsel, eller kom med bud direkte. Kan gjerne bytte deler i originalt armlene mellom frontstolene til E30. Kan også treffes på tlf 92043425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 gir deg 300 + frakt for grøftelys og luftkanal til bremser:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 gir deg 300 + frakt for grøftelys og luftkanal til bremser:) Ved nærmere ettersyn ser jeg at glasset på høyre side er litt sprukket. Ingen fukt inne i lykta, og den virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 E DE-Løktinj bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 har du hel venstre tåkelys da? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 E DE-Løktinj bra? Begge DE-lyktene er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Om vindusviskermotor fungerer, og du ikke trenger den, tar jeg den gjerne.. Samt den lille pinnen som holder fast bensinlokket + selve lokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 har du hel venstre tåkelys da? pris? Venstre tåkelys er bra ja. Pris? Tja, ser det koster 460,- for brukte tåkelys på f.eks Koed, så du får komme med et bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Om vindusviskermotor fungerer, og du ikke trenger den, tar jeg den gjerne.. Samt den lille pinnen som holder fast bensinlokket + selve lokket Tenkte egentlig å ha akkurat viskermotoren i reserve, men kommer du med et fint bud kan jeg nok forandre planene ja. Den funker helt fint, sjekka den i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 E DE-Løktinj bra? Begge DE-lyktene er bra. Ska ha fer sa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Ska ha fer sa da? Kjøpte tilsvarende lykter selv for en stund siden. Betalte da 1000,- komplett, så de ligger vel sikkert på ca noe sånt ennå kanskje? Du får komme med bud, fikk nettopp inn en PM om en til som også var interessert i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 gir deg 200 for v/tåkelys Mvh Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 foresten,. ser front platen bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 gir deg 200 for v/tåkelys Mvh Kristian Bud notert Men jeg avventer litt siden jeg har flere interessenter akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 foresten,. ser front platen bra ut? Frontplata er hel med noen små skavanker i form av skjevheter. Opprettbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå