svinepels Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Vurderer å få på plass en håndfriløsning til min 118d M-sport. Har ikke fabrikkmontert håndfri, men har knappene på rattet - og disse har jeg lyst til å bruke. Vet det finnes en løsning som innebærer en kombinasjon av Parrot og Connects2, men sikler litt på en annen løsning, nemlig Nokia CK-15W. Noen som har peil på hvordan dette kan integreres med sportsrattet, mute av stereo (professional-utgaven), osv? Evt. andre løsninger som kan fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alek320i Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Har en kollega som også driver med montering av sett. Han satt inn CK-15 i min bil, og jeg spurte han om det ikke var mulig å koble dette til multifunksjonsrattet. Det ville koste mellom 20-25000 å ettermontere noe slikt. Så jeg lot være Settet fungerer utmerket på alle mulige telefoner. Har prøvd med forskjellige Sony Ericsson, Nokia, HTC, Samsung. Ypperlig sett! Ved muting av stereo trenger du bare en "mutebox" som kobles fra settet inn på radio'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayas Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Noen som vet noe mer om dette? Finner en del info på utenlandske forum, men ikke konkret nok til at jeg kommer videre med Parrot/Connects2-løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå