Wolfeh Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Hei, må nå gå til anskaffelse av et effektanlegg da eksos anlegget mitt holder på å dette ifra hverandre. Det eneste jeg har funnet så langt er Simons hos Svendsen eksos. Kan noen anbefale noen andre effektanlegg og evt si hvor man får kjøpt disse? Jeg har også hørt om eisenmann og scorpion men har ikke funnet noe så langt
2maz Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Hei, må nå gå til anskaffelse av et effektanlegg da eksos anlegget mitt holder på å dette ifra hverandre.Det eneste jeg har funnet så langt er Simons hos Svendsen eksos. Kan noen anbefale noen andre effektanlegg og evt si hvor man får kjøpt disse? Jeg har også hørt om eisenmann og scorpion men har ikke funnet noe så langt Jeg hadde simons på min E36 320. Fungerte fint det. Fint utseende og. Jeg kjøpte det på bilxtra
LianLi Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 scorpion for man kjøpt hos koed.no Eisenmann på http://www.motortechnik.no/index2.htm blandt annet
Wolfeh Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 hvem vil dere si har best lyd osv. Men seff, ikke altfor mye lyd. Vil ha noe jeg faktisk kan kjøre langtur med uten å miste øra
2maz Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 hvem vil dere si har best lyd osv. Men seff, ikke altfor mye lyd. Vil ha noe jeg faktisk kan kjøre langtur med uten å miste øra Simons gikk an å kjøre med. Hadde AcSchnitzer på en cab jeg hadde og det var nesten som orginal lyd. Eneste jeg kan sammenligne med
Wolfeh Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 Kan du beskrive lyden på simons anlegget? Sånn hvor den er forskjellig ifra vanlig eksos anlegg =)
Wolfeh Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 Har schmiedemann.no sluttet å selge eisenmann? kan ikke finne noe annet en rør haler på siden dems :S
camxer Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 På side 2 av prosjekttråden min har jeg lagt ut en videosnutt av simons effektanlegget mitt. Byttet mellompotte og bakpotte
Wolfeh Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Joda, hørtes greit ut det der Men akkurat nå høres bilen min nesten helt lik ut da bakpotta har en stor bulk i seg + millioner av små hull ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå